خطیب جمعه دهلران:
امام جمعه دهلران درموردتصمیم سنای آمریکا گفت:یقینا مسئولان کشور و نظام جمهوری اسلامی، دستگاه دیپلماسی، مجلس شورای اسلامی و شخص وزیر امور خارجه این اقدام گستاخانه آمریکا را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۳۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 02 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی در خصوص اقتصاد مقاومتی و برجام اظهار کرد: چندی بعد از این صحبت ها بود که مجلس سنای آمریکا تمدید 10 ساله تحریم ها را تصویب کرد.
 
وی افزود: یقینا مسئولان کشور و نظام جمهوری اسلامی، دستگاه دیپلماسی، مجلس شورای اسلامی و شخص وزیر امور خارجه این اقدام گستاخانه آمریکا را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به بد عهدی های آمریکا تاکید کرد: عده ای خواستند که برجام را پیگیری کنند و قول دادند که در خلال پیگیری ها و در همان مذاکرات برجام اجرایی و تحریم ها برداشته می شود که این عملیاتی نشد و رهبری نیز بارها فرمودند که آمریکا نقض برجام کرده است.
 
حجت الاسلام موسوی نظام جمهوری اسلامی را نظامی قدرتمند دانست و گفت: امروز نظام اسلامی این قدرت را دارد که در مقابل آمریکا بایستد و جوای هیاهوهای آنها را بدهد و در مقابل دسیسه ها و توطئه های آمریکا بایستد.
 
وی بر لزوم پاسخگویی دستگاه دیپلماسی در مقابل تصمیم سنای آمریکا تاکید کرد و افزود: از دستگاه دیپلماسی می خواهیم اطاعت محض خود را از رهبری اعلام کند و در برابر این تصمیم سناد پاسخگو باشد.
 
وی سپس با اشاره به در پیش بودن 16 آذر و روز دانشجو یادآور شد: دانشجویان ما افسران جوان و با بصیرت جنگ نرم هستند و همانگونه که در دوران انقلاب با بصیرت در مقابل طاغوت ایستادند امروز نیز دانشجوی با بصیرت، مومن و انقلابی در مقابل توطئه ها ایستاده و در تولید علم و فن آوری، انرژی هسته و نانو و آینده سازی برای کشور نقش آفرینی می کند.
 
امام جمعه دهلران تامین آب اراضی کشاورزی این شهرستان را متذکر شد و گفت: امروز کشاورزان ما از عدم تامین آب اراضی گلایه دارند و باید در راستای اقتصاد مقاومتی برای تولید به این خواسته آنها توجه شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار