معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام؛
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بسیج را مهمترین عامل برقراری امنیت کشور دانست.
کد خبر: ۳۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 01 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی عصر دیروز در آیین یاداوره 39 شهید سرافراز روستای بیشه دراز در بخش مرکزی شهرستان دهلران، بسیج را مهمترین عامل برقراری امنیت کشور دانست.
 
وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی با وجود پیچیدگی و موقعیت جغرافیایی لنگرگاه امنیت دنیاست، افزود: در ایام اربعین جریان های فکری و اعتقادی مقابل ما در صدد ضزبه زدن بودند که با همین تفکر بسیج منهدم شدند و زیر ساخت های این امنیت با بسیج بود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به تاثیر تفکر بسیجی در عراق، لبنان، سوریه و یمن تاکید کرد: این تفکر منشا تحولات در دنیاست و نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.
 
سرهنگ شاکرمی بسیج را عامل وحدت در کشور دانست و گفت: اکنون تفکر بسیج در همه عرصه های کشور موفق عمل کرده و پیشتاز است.
 
وی با اشاره به سابقه روستای بیشه دراز در دفاع مقدس و تقدیم 39 شهید سرافراز اضافه کرد: این روستا باید هدف گردشگری دفاع مقدس شود و برای عمران و آبادانی آن تلاش بیشتری شود.
 
امام جمعه دهلران نیز در این آیین گفت: حضور در مجالس و محافل شهدا و گرامیداشت یاد آنها پیوسته دارای اجر است و مقام شهدا رفیع و ارزشمند و تکریم این مقام وظیفه ای همگانی است.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: برای شهید و شهادت همین بس که انبیای ما به شهادت رسیدند و اولیا و بزرگان ما آرزوی شهادت داشتند.
 
وی شهادت را با شرافت ترین مرگ ها دانست و تاکید کرد: تا این مملکت شهید و شهادت دارد هیچ آسیبی به آن نمی رسد و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان برگرفته از خون شهدا است.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه شهدا انقلاب را بیمه کرده اند، افزود: خنثی شدن توطئه ها و سربلندی و بیداری اسلامی همه به برکت خون شهید و فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
سرپرست فرمانداری دهلران نیز در این آیین معنوی بیشه دراز را یکی از روستاهای دارای بیشترین تعداد شهید در شهرستان دهلران دانست و گفت: مردمان دهلران و روستاییان بیشه دراز در هشت سال دفاع مقدس عزیزان خود را تقدیم انقلاب و ارزش های والای آن کردند.
 
سید حسینعلی موسوی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اضافه کرد: هدف از این یادواره ها تاثیرگذاری نام و یاد شهدا بر جامعه و رفتار و عملکردها در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.
 
وی با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا افزود: خانواده شهدا بهترین سرمایه های خود را تقدیم انقلاب و ارزش ها کردند و همه باید در ادامه مسیر شهدا و اهداف بلند نظام و ارزش ها حرکت کنیم.
 
اجرای دکلمه پخش کلیپ و مداحی از برنامه های یادواره 39 شهید روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران بود.
 
مسئولان دهلران در بدو ورود به روستای بیشه دراز و شرکت در این یادواره به تمثال 39 شهید این روستا ادای احترام کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار