کد خبر: ۳۳۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 27 November 2016
کلینیک جدید یاسوج پروژه‌ای است که در سال 85 کلنگ‌زنی شده و مردم شهر یاسوج بی‌صبرانه منتظر رسیدن دهه فجر و افتتاح این مرکز درمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلات اصلی و اساسی حوزه درمان در شهر یاسوج کمبود فضای کلینیکی است مکان‌هایی که در حال حاضر کلینیک‌های این شهر در آن مستقر هستند فضای نامناسبی است و فضای کنونی به خصوص در کلینیک شماره 3، کلینیک زنان و داخلی شایسته مردم و پزشکان این استان نیست.

علاوه بر نامناسب بودن مکان، کمبود فضای فیزیکی و مشکلات سیستم نوبت‌دهی موجب نارضایتی مردم و همچنین پزشکان در کلینیک‌های شماره 2، 3 و 4 شهر یاسوج شده است.

اما در سال 85 و در دولت قبل کلنگ احداث کلینیک جدید شهر یاسوج در متراژ 5 هزار و 100 متر مربع در 5 طبقه به زمین زده شد و تاکنون هم مبلغ 70 میلیارد ریال برای احداث این ساختمان درمانی هزینه شده است تا بلکه هر چه سریع‌تر افتتاح و در اختیار قرار گیرد.

در حال حاضر این مرکز درمانی از پیشرفت خوبی برخوردار است و با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی پیش‌بینی می‌شود این ساختمان دهه فجر امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد که بهره‌برداری از آن بخش اعظمی از مشکلات کنونی در کلینیک‌ها را حل و فصل خواهد کرد.

بهره‌برداری از کلینیک جدید چندین محاسن دارد نخست اینکه تمامی کلینیک‌های شهر یاسوج شامل کلینیک داخلی، کودکان و زنان شهر یاسوج در این مکان تجمیع خواهد شد و دیگر مشکلات کمبود فضای فیزیکی را شاهد نخواهیم بود، از سوی دیگر مکان کنونی در شأن بخش بهداشت و درمان و مردم شهر یاسوج خواهد بود.

دومین نکته که می‌توان در افتتاح این کلینیک به آن توجه کرد مستقر شدن 60 پزشک متخصص و فوق‌تخصص گوش، حلق، بینی و چشم پزشکی و روان‌پزشکی و پزشکان سایر رشته‌ها است، ضمن اینکه ایجاد بخش آزمایشگاه، داروخانه، بخش رادیولوژی و ارائه خدمات پاراکلینیکی به مراجعه‌کنندگان مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

اما وضعیت نامطلوب سیستم‌ نوبت‌دهی مشکلی بود که همواره با انتقاد و گلایه مردم مواجه است مشکلی که حل آن در گروی به بهره‌برداری رسیدن کلینیک جدید است و گفته می‌شود با افتتاح این کلینیک سیستم نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی بهبود پیدا می‌کند.

مشکلات زیادی در حوزه بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد با تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن کلینیک جدید بعد از 10 سال رفع خواهد شد و بی‌گمان مردم شهر یاسوج بی‌صبرانه منتظر رسیدن دهه فجر و افتتاح این مرکز درمانی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار