سرلشگر محسن رضایی;
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش پیشکسوان و نحلگان بسیج گفت: ارزش ها و مدیریت انقلابی موجب شکوفایی و رونق اقتصاد و از بین رفتن فقر می شود و رابطه با آمریکا برای دستیابی به پیشرفت یک سراب باطل است.
کد خبر: ۳۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 26 November 2016
سرلشگر محسن رضایی در گردهمایی پیشکسوتان و نخبگان بسیج استان زنجان  با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: ایام دهه آخر صفر سالروز شهادت پیامبر گرامی اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است که از غم انگیزترین ایام محسوب می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در همان سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی،ارتش بعثی عراق وارد پنج استان کشور شد و آنگونه بود که خیلی ها متوجه الهامات غیبی امام خمینی (ره) شدند که با تشکیل بسیج، توطئه های دشمنان را به موقع تشخیص داده اند.

 وی ادامه داد: تا کنون حادثه پشت سر هم پیش آمده و اگر وجود نیروی عظیم ملت ایران نبود، از انقلاب چیزی باقی نمی ماند و بارها سقوط می کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: گاهی انقلاب تا جایی پیش رفته است که تنها یک نخ باقی مانده است اما دست غیب به کمک نیروهای ایرانی آمده و انقلاب را نجات داده است، بسیج به عنوان شجره طیبه خیر و برکات و ثمرات بسیاری را داشته است.

وی گفت: مقام معظم رهبری پس از امام از ملت، نیروهای سپاه و بسیج و امنیت محکم حمایت کرده اند، اگر به وضع کشور نگاه کنیم متوجه می شویم که پس از 39 سال از پیروزی انقلاب همچنان رهبر انقلاب از انقلابی گری صحبت می کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر به وضع کشور نگاه کرده و درست تحلیل کنیم متوجه می شویم که انقلاب نباید فراموش شده یا به حاشیه رفته و روحیه انقلاب از بین برود چرا که نیازمند آن هستیم.

رضایی با اشاره به پیشرفت های خارق العاده کشور در بخش های مختلف که دشمنان به آن اذعان می کنند، افزود: برخی خودی ها سرشان را زیر برف کرده و این پیشرفت ها را نمی بینند.

وی با بیان اینکه عدم تعادل و توازنی وجود دارد چرا که در امنیت، سیاست،دفاع،هسته ای و تربیت نیروهای ارزشی و قهرمانان بزرگ پیشرفت کرده ایم، گفت: جوانان 19 و 18 ساله تبدیل به کادرها، فرماندهان و ژنراهای کاربردی و قهرمان شده اند، اما در زمینه اقتصاد، معیشت مردم،صنعتی و کشاورزی عقب ماندگی های جدی وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در قسمت دفاعی موشک هایی که ایران تولید می کند باعث شگفتی کشورهایی همچون کره شمالی شده است که بخشی از این صنعت را در اختیار ایران گذاشته است، خاطرنشان کرد: یک برگ کاغذ هم به رژیم شاهنشاهی نداده بودند که دست نشانده آنها بود.

سرلشگر محسن رضایی در پایان اظهار داشت: ارزش ها و مدیریت انقلابی موجب شکوفایی و رونق اقتصاد و از بین رفتن فقر می شود، انقلابی گری بحث سیاسی نیست بلکه حقیقتی است که از آن غفلت شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
حداقل از بدتر شدن اوضاع جلوگیری میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار