جوابیه به یک یادداشت
کسی که حتی ابتدایی ترین وظیفه رسانه ای خود یعنی شناسنامه خود را از مردم مخفی میکند ،در بین مردم گوش شنوایی برای اراجیف و دروغ پردازی هایش وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 25 November 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
دنیای رسانه جای افراد بی هویت نیست
در پاسخ به یادداشت آقای عماد عزیزیان لازم میدانم چند نکته را یادآوری کنم.(اینجا)
اولأ: نویسنده شخصی بی هویت و بدون شناسنامه ای است و این نشان دهنده بزدلی و حقارت ایشان می باشد ،چرا کسی که جرات رونمایی از هویت و نام حقیقی خود را ندارد چطور به خود اجازه می دهد در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کند ،چرا که یادداشت های ایشان فقط خوراکی تلخ و زهرآگین برای خود ایشان می باشد وگرنه در دنیای رسانه ای و فضای مجازی مردم صرفأ گوش شنوا برای شنیدن سخن افرادی خواهند داشت که بامردم صادق و روراست باشند ،و کسی که حتی ابتدایی ترین وظیفه رسانه ای خود یعنی شناسنامه خود را از مردم مخفی میکند ،در بین مردم گوش شنوایی برای اراجیف و دروغ پردازی هایش وجود ندارد و مخاطب دنبال نویسنده و راوی صادق میگردد نه راوی دروغین و ترسو و بزدل..
دومأ: زیر سؤال بردن نماینده محترم مردم بدون علم و اطلاع کافی زیبنده نمی باشد ،استخر لنده پس از سال ها تعطیلی به همت نماینده محترم و مدیرکل محترم دوباره راه اندازی گردید و در حال حاضر فعال میباشد و همین نشان میدهد که نویسنده چه هدفی را میخواهد دنبال کند !
سومأ: بحث بومی را مطرح کردند ،نمیدانم بومی بودن را درچه میدانند درصورتیکه روستای چنگلوا در 4 کیلومتری شهر سوق میباشد و از نظر جغرافیایی جزء بخش سوق می باشد و آب ،برق ،گاز،بهداشت و،،،،،،،زیر نظر بخش سوق می باشد .
دوست عزیز متوجه نیستید که مردم سوق و چنگلوا سالهاست که درکنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و قرابت فامیلی و خویشاوندی زیادی بین آنها برقرار گردیده و در همه غم ها و شادی های هم شریک بودند و هستند و چنین سخنان و برداشت های سخیف و بیهوده ای باعث جدایی آنها از همدیگر نخواهد شد و پیش کشیدن بحث قوم گرایی کاری بس زشت و ناپسند است و چنین امری بر روابط دوستانه و برادرانه اهالی سوق و چنگلوا مؤثر نخواهد بود .
از دیگر مطالب ، ایشان اشاره به ورزشکار نبودن متقاضی جدید استخر سوق نموده اند که چنین چیزی ناشی از عدم شناخت ایشان و یا نا آگاهی ایشان میباشد چرا که بنده دارای رزومه وکارنامه ورزشی درخشانی در پرونده خود میباشم ،که برای اهالی ورزش مشخص می باشد .
ایشان دم از قانون و عمل به قانون میزنند که این هم ناشی از عدم آگاهی ایشان از واقعیت قضیه می باشد ،چرا که قرارداد مستأجر قبلی استخر سوق آقای عبدی پور درتاریخ (1395/6/16) به اتمام رسید و بعداز اتمام قرداد مستأجر هیچ گونه اقدامی نسبت به تمدید قرارداد جدید ننموده اند و از آن تاریخ تاکنون بدون قرارداد در دست ایشان می باشد ،و هیچ تمدید قراردادی صورت نگرفته که قرارداد لغو شود و بنده در مورخه (1395/8/16) یعنی دوماه بعداز قراردا ایشان درخواست اجاره استخر رانمودم و از مدیرکل محترم با موافقت اعضای کمیسیون اداره کل ورزش و جوانان دستور گرفتم و باتوجه به اینکه متقاضی دیگری بعدازاتمام قرارداد نبوده ورود کردم ،درصورتیکه مستأجر قبلی هم خود و هم همسر ایشان در ادارات شهرستان کهگیلویه مشغول به کار میباشند و واگذاری دوباره استخر به ایشان اجحاف و ظلم بزرگی در حق جوانان بیکار این منطقه می باشد.
درمورد کینه و عداوت نماینده محترم مردم جناب آقای هاشمی پور بامردم سوق سخن رانده اند که این ظلمی بزرگ درحق نماینده ایست که به همه مردم منطقه خود بایک چشم نگاه میکند و همه تلاش و مساعی ایشان درجهت حل مشکلات منطقه و مردم بدون هرگونه نگرش سیاسی و قومی و قبیله ای می باشد که پیگیری مداوم و تلاش ایشان جهت اتمام جاده دهدشت به سوق از نمونه های بارز این اقدامات می باشد.
در پایان مایلم یادآوری کنم به جای روی آوردن به تبلیغات مسموم و تنش آفرینی و پیش کشیدن بحث قوم گرایی بیایید در یک فضای دوستانه و آرام با حفظ حرمت همدیگر همه تلاشمان در جهت رفع فقر و محرومیت از این منطقه باشد .
انشاءالله
مجید براتی 6/آذر ماه/95
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
فرمایشاتش کاملا درست بود من درباره این موضوع تحقیق کردم فهمیدم که طرف بی هویت بود ودنبال تنش پردازی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
واقعا که آدم بی هویتی بود که نماینده و مردم توهین کرده
سيروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
درود بر برادر براتي كه حقايق رو بسان كردي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار