عدل هاشمی که در تبلیغات انتخاباتی ، خود را مرد عمل می دانست ، اولین مسئولی بود که سخنان معترضین را شنید و البته گلایه هایی هم از مسئولین گذشته داشت که چرا این پروژه اینگونه راکد مانده و با جان مردم بازی می شده است.
کد خبر: ۳۳۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 24 November 2016
وضعیت جاده سوق به دهدشت ، به قصه ای پر غصه تبدیل شده بود که هیچ کدام از نمایندگان و مسئولین قبلی نتوانستند آن را پایان دهند تا وضعیت خطرناک جاده ، رانندگی دلهره آوری را برای تردد کنندگان در آن بوجود آورد.
اعتراضات به عدم توجه به تکمیل این پروژه همیشه وجود داشت اما اوج اعتراضات پس از پیروزی عدل هاشمی در انتخابات بسیار پررنگ شد و کمپینی هم با عنوان" کمپین جاده خون" بوجود آمد که هدف اصلی آن معطوف کردن توجه مسئولین به وضعیت اسفناک این جاده بود.
عدل هاشمی که در تبلیغات انتخاباتی ، خود را مرد عمل می دانست ، اولین مسئولی بود که سخنان معترضین را شنید و البته گلایه هایی هم از مسئولین گذشته داشت که چرا این پروژه اینگونه راکد مانده و با جان مردم بازی می شده است.
البته سخنان عدل هاشمی متوجه مسئولان فعلی(تا قبل از مدیر کل جدید) اداره راه هم می شد چرا که وی معتقد بود ، با همین ماشین آلات موجود در ادارات راه و شهرسازی می توان بخشی از کارهای پروژه ها را به جلو برد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پس از گذشت حدود 10 سال توقف در اجرای پروژه جاده سوق به دهدشت، امروز کار بهسازی و آسفالت آن دوباره از سر گرفته شد تا امیدواری به اتمام این پروژه بالا رود.
بنابر این گزارش،شرکت سیاهکوه دهدشت پيمانكار این پروژه می باشد که با وجود کمبود اعتبار و مشکلات و معارضات موجود در اقدامی شایسته جهت خدمت به مردم شریف سوق و لنده با آغاز این پروژه در روزاول، اقدام به آسفالت تقریبی یک کیلومتر این جاده از ابتدای ورودی روستای دره لبک به سمت شهر سوق نموده است.
شهباز مدرسی پیمانکار این پروژه ضمن بیان مشکلات از کمبود اعتبارات تا تهیه ی آسفالت داغ و بدهی های معوقه ی این پروژه، از نماینده ی  مردم کهگیلویه بزرگ و  دکتر علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان در جهت تسهیل خدمات به این پروژه قدردانی و تشکر کرد.
نکته ای که در این مدت حضور مدیر کل جدید اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیار چشمگیر بوده است ، پیگیری های مدوام وی در خصوص وضعیت جاده های استان است که مردم استان امیدوارند این روند ادامه دار باشد بلکه از طریق پیگیری ها و کمک نمایندگان، دیگر جاده های خون استان هم وضعیت مطلوبتری پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ازدیارمظلوم چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
جاده خون چرام دهدشت چه میشه؟این چه وعده های انتخاباتی وسرخرمنیه؟چراباشعورمردم بازی میکنید؟خجالت داره نیم قرن است این جاده همان هست که هست......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
سلام
چرا با یه تیتر کوچیک و پررنگ کردن و تبلیغات برای آقای هاشمی اصل موضوع فراموش می کنید؟؟؟
کدوم شروع آسفالت؟؟
آسفالتی که هنوز شروع نشده داخلش موج افتاده و ماشینا داخلش موج مکزیکی میرن؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار