کد خبر: ۳۳۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 22 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه، سید حسینعلی موسوی سرپرست فرمانداری دهلران و جمعی از مسئولان محلی روز سه شنبه با 2 خانواده معظم شهید در دهلران به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.
 
وی در این دیدار اظهار کرد: داشته های ما بر گرفته از خون مطهر شهدا و ایثار و از خود گذشتگی خانواده های معظم شهداست و بخاطر این خون های مطهر است که اسلام پابرجا و ماندگار است.
 
حجت الاسلام موسوی شهدا را چشم چراغ ملت دانست و افزود: شهادت عزت جاودانه است و خون شهید اسلام را حفظ کرده و همه باید قدردان شهدا و خانواده های آنان باشیم.
 
سرپرست فرمانداری دهلران نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و پاسداشت مقام شامخ و ارزشمند شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است.
 
سید حسینعلی موسوی شهدا و جامعه ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی و ملت دانست و افزود: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است و همه باید قدردان این نعمت باشیم که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.
 
وی جایگاه شهید و شهادت را در نظام اسلامی رفیع و ارزشمند دانست و یاداور شد: شهادت فوض عظیمی است که نصیب مردان مومن خدا می شود و خانواده های معظم شهدا نیز به این موهبت الهی راضی هستند.
 
سرپرست فرمانداری دهلران و امام جمعه این شهرستان و برخی از مسئولان محلی همزمان با دومین روز از هفته بسیج با خانواده شهیدان غلامحسین محمدی و حسن استرون دیدار و از آنان تجلیل کردند.
 
شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس از خطوط اصلی و مهم نبرد با باطل بود و در این راه 304 شهید، 980 جانباز و 47 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار