مقامات مسئول هشدار دادند;
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به ترافکی بالای جاده های زنجان گفت: زائرین اربعین بازگشت خود به ایران را به روزهای پایانی مراسمات موکول نکنند.
کد خبر: ۳۳۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 21 November 2016
این روزها مردم زنجان در حال آماده شدن برای تجربه روزهای سخت سرما هستند و طبعا دیر یاز زود موج شدید سرما در این اسان و بخش شمال غربی کشور آغاز خواهد شد اما مصادف شدن آغاز سرما با بازگشت زائرین اربعین حسینی از کشور عراق می تواند زمینه ساز  تحمیل سختی های زیادی بر زائرین بازگشته از سفر شود.

از سوی دیگر ترافیک شدید ناشی از بازگشت به یکباره تمام مسافرین خود می تواند مشکلاتی را همچون خطرات جاده ای و در راه ماندگی برای این مسافرین عزیز به همراه داشته باشد. 

در این رابطه رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به برگشت زائران از کربلای معلی ترافیک سنگین در آزاد راههای زنجان به قزوین، تبریز و زنجان به بیجار حاکم است.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: با توجه به شلوغ بوده جاده ها تردد به کندی انجام می گیرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از زائران تقاضا می شود زمان برگشت از کربلا را به روزهای پایانی موکول نکنند چرا که جاده های کشور شلوغ است و مسافران باید برای داشتن سفری امن و راحت با دقت و حوصله رانندگی کرده و از هر گونه عجله خودداری کنند.

وی از مسافران خواست از سرعت غیرمجاز خودداری کنند چرا که علت بیش از ۱۲ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان طی هفت ماهه سالجاری به علت سرعت غیر مجاز بوده است.

در پایان به تمام مخاطبین تابناک زنجان توصیه می شود تا در این ایام پر ترافیک نکات ایمنی را در سفرهای جاده ای رعایت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار