معاون شهردار مشهد از توافق برای پیش‌فروش بیش از 50 میلیارد تومان از اوراق مشارکت خط 3 قطار شهری مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 09 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی اظهار داشت: مرحله نخست انتشار اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد.

وی با اشاره به سود علی‌الحساب 22 درصدی این اوراق با اعلام تمایل بیشتر مردم برای خرید افزود: اوراق مشارکت خط 3 قطارشهری مشهد با نام و معاف از مالیات است که سود علی‌الحساب 22 درصدی آن به صورت روزشمار هر سه ماه یک‌بار بدون نیاز به مراجعه دارندگان اوراق به حساب آنها واریز می‌شود.

معاون اقتصادی شهردار مشهد تصریح کرد: مرحله دوم عرضه اوراق مشارکت خط 3 قطار شهری مشهد در هفته پایانی خرداد ماه امسال است که وقوع این رویداد برای بازه زمانی 10 روزه، 27 خرداد ماه تا پنجم تیر ماه برنامه‌ریزی و برای تایید به بانک مرکزی پیشنهاد شده است.

مزجی با اشاره به فروش 16 میلیارد تومانی اوراق مشارکت خط سه قطار شهری در مرحله نخست، گفت: از ابتدای امسال تاکنون با وجود اینکه هنوز مرحله دوم عرضه اوراق مشارکت شهرداری آغاز نشده، اما پیش فروش خرید 50 میلیارد تومان از این اوراق توسط مردم توافق شده است.

وی گفت: خرید اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد یک سرمایه‌گذاری تضمین شده است، به این دلیل که هم شهرداری و هم بانک عامل تضمین‌کننده این اوراق بوده و بانک مرکزی و سازمان حسابرسی کل کشور نیز ناظر این مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار