پس لرزه های یک مراسم معارفه
از نگاه بخشدار مرکزی لنده عده ای از پروژه جاده لنده به دهدشت بهره برداری سیاسی می کنند.
کد خبر: ۳۳۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 16 November 2016
از نگاه بخشدار مرکزی لنده عده ای از پروژه جاده لنده به دهدشت بهره برداری سیاسی می کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،روز سه شنبه مراسم تکریم و معارفه فرمانداران لنده در حالی برگزار گردید که دقایقی از وقت این مراسم به بخشدار مرکزی لنده رسید تا ایشان نیز علی ظاهر حمایت خود را از فرماندار تکریم شده امروز محمد مرادی انجام داده باشد.
عادل مرادی که سومین سخنران این مراسم بود از ابتدای سخنانش مشهود بود که رفتنش پشت تریبون صرفا بخاطر حمایت از شخص محمد مرادی است و می خواهد به پاس ۳۴ ماه و۳روز خدمتی که ایشان در این شهرستان بالاترین مقام اجرایی بود را در این دقایق با توجه با اینکه درطول این مدت ایشان از نیروهای نزدیک به محمد مرادی بود تشکر و دفاع نماید.
بخشدار لنده از همان ابتدای سخنان خود در تمجید از محمد مرادی خصیصه مهربانی و مردم داری و سماجت درگرفتن حق مردم شهرستان را بیان و با ذکر این نکته که  محمد مرادی انسانی خوش اخلاق و مردم دار بود گفت :درب اتاق محمد مرادی به روی همگان همیشه باز بود و ایشان با اخلاق مداری خوبی که داشت زبان زد همگان بود.
عادل مرادی در قسمت دوم سخنان خود اشاره به فعالیت های محمد مرادی داشت و به ریز، اشاره به فعالیتهایی از قبیل آبیاری دشت آبلش،کمک به ترمیم مبلمان شهری، ترمیم شبکه برقی و گرمسیری کردن تعرفه برق لنده،آبرسانی روستایی،اجرایی طرح های هادی روستایی کرد.
مهمترین مبحثی که بخشدار لنده به آن اشاره و از نوع گفتمانش برمی آمد که این پروژه با پیگیری و فعالیت شخص محمد مرادی انجام گرفت اشاره کردند، به پروژه جاده لنده به دهدشت از مسیر روستایی دشت بن و تراب بود که در این راستا خطاب به حاضرین گفت :یکی ازبزرگترین کمک های که به شهرستان لنده می شد انجام بگیرد، اغاز بکار پروژه لنده به دهدشت از مسیر روستای تراب است که با پیگیریهای محمد مرادی و تلاش شبانه روزی ایشان در این ۳۴ماه انجام گرفت و این روزها شاهد آن هستیم که عده ای دیگر از این پروژه دارند بهره برداری سیاسی می کنند.
 بخشدار لنده چه کسانی را در مقابل دولت می بیند؟
نکته قابل تأمل اینجاست بخشدار مرکزی چه کسانی را درمقابل دولت میبیند؟ آیا منظور بخشدار مرکزی کسی جز عدل هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است!؟
اگر چنین باشد ایشان در این مدت شش ماه چندین بار از این پروژه بازدید کردند. اگر چنین باشد شروع بکار این پروژه بعد از اغاز فعالیت این نماینده بوده است و ایشان قبل از شروع بکار این پروژه در میان مردم لنده بارها اعلام کرده بود بزودی شاهد اغاز بکار این پروژه خواهیم بود و این مهم نشان از آن دارد، عدل هاشمی به عنوان نماینده مردم از ابتدای امر با توجه به نوع گتمانش در میان مردم به جد درحال پیگیری و اغاز بکار این پروژه بوده است. و یقینا در روند اجرایی کردن چنین پروژه های عظیمی نماینده و دولت پا به پای هم درحال پیگیری هستند و همچنین در جریان چگونگی فعالیت این پروژه و سایر پروژه های فعال حوزه استحفاظی بازدید نماینده امری طبیعی و قانونی است.

حال باید منتظر ماند و دید بخشدار مرکزی لنده چه کسی یا کسانی را سراغ دارد که قصد بهره برداری سیاسی از این پروژه را دارند؟ و ایا بازدید عدل هاشمی به عنوان نماینده مردم از چنین پروژهای را بهره برداری سیاسی باید تلقی کنیم ؟
یقینا در وضعیت کنونی بنا برگفتمان همدلی و هم زبانی مقام معظم رهبری بهترین حالت ممکن رابطه حسنه دولت و مجلس است تا در سایه این رابطه بتوانند در فضای آرام و بدور از حاشیه به مردم خدمت کنیم.
گزارش : مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
عزیزی فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
جناب آقای مرادی مدیر سایت .لطفا در راستای وحدت مردم قلم برانید وخدای نکرده تشویش اذهان عمومی نشود .نمی شود بدون از تحقیق فکر سخنران جلسه معارفه را خواند و مطلبی در راستای جدایی بیشتر مسوولین دولتی و نماینده ارایه بدهید
رحمان باسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
الحق والانصاف انتخاب بجا وشايسته اي بود هرچندارزش اقاي كرمي نژاد بالاتراز اين جاهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
بخشدار واقعیتو گفت
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
جناب فرماندار شما نمی توانید بدون هماهنگی وبدون کمک نماینده موفق باشید اونم نماینده ای مانند تدل هاشمی
خواهشا جلو این سخنان گرفته شود
مهربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
جناب مرادی مدیر سایت لطف کنید در راستای بهبود وضعیت شهرستان قلم بزنید نه جدایی و تفرفه افکنی بین مسئولین.حسن نیت بخشدار بر کسی پوشیده نیست.
اذری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
جناب مرادی مدیر سایت احتمالا جنابعالی از غیب خبر داری که منظور بخشدار رو متوجه شدی .این حرفها به درد پیشرفت شهرستان نمیخوره.
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
این جوسازی ها کار.......,.............است خخخخخخخ فکرمیکنه چیزی ...........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار