جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهرستان قدس با انتخاب احمد خراسانی به عنوان رئیس جدید انجام شد.
کد خبر: ۳۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 08 November 2016
صبح امروز جلسه فوق العاده انتخاب رئیس  شورای اسلامی شهرستان قدس در سال چهارم برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور ورمزیار نماینده فرمانداری ،آجرلو رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان قدس و عضو شورای شهر و محمد تاجیک  و افشار از اعضای شورای شهرستان در محل این شورا برگزار گردید،آزاده سرافراز احمد خراسانی به عنوان رئیس جدید  شورای شهرستان انتخاب شد.

جلسه با حضور تمام اعضا راس ساعت مقرر شروع شد که در این جلسه طبق ضوابط قانونی و مقررات جاری رای گیری صورت گرفت که احمد خراسانی توانست با اخد 3 رای از 4 رای ماخوذه  به عنوان رئیس جدید شورای شهرستان قدس انتخاب شود.

احمد خراسانی در حاشیه این جلسه عنوان کرد: با این انتخاب وظیفه ام به عنوان نماینده مردم در این جایگاه  سنگین تر شده است و در همین راستا تمام تلاشم را خواهم داشت تا بتوانم  موارد مربوط به وظیفه ام را به نحو احسنت انجام دهم.

وی خاطر نشان کرد: امید است مجموعه شهرستان و دیگر دوستان در شورای اسلامی شهرستان و شورای اسلامی  شهر قدس نیز تجربیات خود را برای بهبود هر چه بیشتر در اختیار ما بگذارند و ما را همراهی کنند تا بتوانیم برنامه های مربوطه به خود را تا حد کمال به نتیجه برسانیم.

 رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان قدس در خاتمه متذکر شد: تک تک ما مسئولان وظیفه داریم از همه توانمندی های قانونی که توسط خود مردم به ما داده شده است استفاده کنیم تا بتوانیم در پیشبرد هر چه بیشتر و مطلوب تر خدمات به شهروندان قدم های موثر و تاثیر گذاری برداریم و این مهم تنها با تعامل ، همفکری و یک دستی به نتیجه خواهد رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار