مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برگ‌های پاییزی امسال از بلوار تاقبستان و پارک‌های شرقی و غربی جمع نخواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 01 November 2016
علیرضا احمدی  از تصمیم شهرداری برای حفظ زیبایی پاییزی برخی از نقاط شهر مانند بلوار تاقبستان و پارک شرقی و غربی خبر داد و افزود: به همین منظور برگ‌های پاییزی در این مناطق جمع نخواهد شد.

وی ادامه داد: البته بخشی از برگ‌ها که وارد کانال‌ها و جوی‌های آب شود جمع می‌شود، اما برگ‌ها در قسمتی که مردم پیاده روی می‌کنند، خواهد ماند.

به گفته این مسئول، امسال اولین سالی نیست که برگ‌های پاییزی برای حفظ زیبایی در برخی از مناطق جمع نمی‌شوند و در سال‌های گذشته نیز این کار تکرار شده است.

مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه بیان کرد: در برخی از مناطق که تردد و شلوغی زیاد است و یا جلوی فعالیت مغازه‌داران و کاسبان را می‌گیرد، امکان رها کردن برگ‌های پاییزی وجود ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: برای مثال در مناطقی مانند الهیه، میدان آیت الله کاشانی، خیابان شهید اشرفی اصفهانی و سایر مناطق پرتردد، جمع آوری برگ های پاییزی انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: به دلیل اینکه در زمان بارندگی برگ‌ها حرکت می‌کنند و ممکن است باعث گرفتگی کانال‌های آب شوند، امکان رها کردن آنها در همه نقاط وجود ندارد، اما تا جایی‌که امکان باشد این زیبایی‌های پاییزی را برای مردم حفظ خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار