توصیه های انتخاباتی معاون سیاسی وزیر کشور در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی وزارت کشور،با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند 94 بدون کمترین تنش و درگیری و در نهایت آرامش برگزار شد، افزود: این در حالی است که انتخابات های گذشته همواره با درگیری و تنش بوده است.
کد خبر: ۳۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 26 October 2016
معاون سیاسی وزیر کشور که در کهگیلویه و بویراحمد به سر می برد ،در نشستی با فرمانداران و بخشداران این استان توصیه هایی بیان داشت و از آن ها خواسته که به این زودی وارد مسائل انتخاباتی نشوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،محمدحسین مقیمی در میان بخشداران و فرمانداران استان، با بیان اینکه در سال پایانی دولت قرار داریم و باید در پایان دولت یازدهم در همه شاخص ها وضعیت مطلوبی داشته باشیم اظهار داشت:استانداران، فرمانداران و بخشداران مسئولیت اجرای سیاست گذاری های دولت را داشته و در ارتباط مستقیم با مردم هستند.
وی افزود: فرمانداران که مجری برنامه های دولت در یک منطقه هستند و مسئولیت هماهنگی امور شهرستان ، برنامه ریزی، نظارت و اجرا را برعهده دارند در این مسیر باید کارآمدی، صداقت و ارائه خدمات صادقانه به مردم جزو برنامه های آنان باشد.
مقیمی با بیان اینکه دولت شناخت کافی نسبت به مسایل و مشکلات کشور دارد، اظهار داشت: حل و ساماندهی مشکلات، قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه و اصلاح روندها سیاست دولت یازدهم از ابتدا تا کنون بوده است.
 

وی، افزود: وزارت کشور مطالعات عمیق و گسترده ای در زمینه مهمترین آسیب های اجتماعی در کشور انجام داد و پس از آن کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر و اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، خودکشی و فقر را در اولویت امور سیاستگذاری و اجرایی خود قرار داده است.
مقیمی، تأکید کرد: فرمانداران می بایست کنترل و کاهش این آسیب های اجتماعی را با جدیت دنبال کنند و سیاست های وزارت کشور را در بخش و شهرستان خود پیگیری کنند.
توجه دولت به مسائل مشیعتی و اقتصادی
معاون سیاسی وزارت کشور، در ادامه توجه به مسایل معیشتی و اقتصادی را به عنوان یکی از اولویت های وزارت کشور مورد مورد اشاره قرار داد و گفت: بهره گیری از فرصت های ایجاد شده توسط برجام برای اصلاح سیستم اقتصادی و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی استانداران و فرمانداران را در این مسیر یاری می کند.
مقیمی، تأکید کرد: استانداران ، فرمانداران و بخشداران در امور اجرایی وظایف زیادی بر عهده دارند و به همین دلیل نباید درگیر حاشیه ها شوند و با اصلاح روندها از فرصتهای پیش آمده در راستای اجرایی کردن سیاست های اقتصادی استفاده کنند.
 استانداران و فرمانداران درگیر مسایل حاشیه ای نشوند
وی، تکریم ارباب رجوع را تکلیف دولت دانست و گفت: مردم فشارها را در جامعه تحمل می کنند و همواره حامی دولت و نظام هستند بنابراین وظیفه و تکلیف ماست که به خوبی انتظارات آنان را برآورده و امور آنان را با روی خوش به انجام برسانیم.
کم تنش ترین انتخابات را برگزار کردیم/برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری زود است
قائم مقام وزیر کشور، با بیان اینکه انتخابات گذشته به خوبی و با کمترین تنش برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد و راهبرد دولت و وزارت کشور را در برگزاری انتخابات باشکوه هفتم اسفند سال گذشته بر سه اصل مهم حق الناس بودن رای مردم، تاکید بر قانونمند بودن و رعایت اصل بی طرفی قرار داشت.
معاون سیاسی وزارت کشور،با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند 94 بدون کمترین تنش و درگیری و در نهایت آرامش برگزار شد، افزود: این در حالی است که انتخابات های گذشته همواره با درگیری و تنش بوده است.
مقیمی تأکید کرد: رعایت این سه اصل مهم نیز در انتخابات ریاست جمهوری از راهبردها و اصول اساسی در دولت و ستاد انتخابات کشور است.
وی ابراز داشت: هنوز برای ورود به مسائل انتخابات پیش رو زود است و از آنجا که ستاد انتخابات کشور از اواخر آذر و اوایل دی سال جاری فعال می شود باید از همان موقع وارد مسائل انتخاباتی شد.
 استانداران و فرمانداران درگیر مسایل حاشیه ای نشوند
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود نشاط سیاسی حاکم بر کشور را یادآور شد و افزود: نشاط سیاسی در کنار آرامش سیاسی نیز جز برنامه های اصلی دولت یازدهم در طول حدود سه سال و نیم گذشته بوده است.
وی ابراز داشت: مسئولان و مدیران اجرایی در سطوح مختلف باید مراقب باشند ضمن کمک به ایجاد مشارکت پرشور مردم در صحنه عظیم انتخابات از برخی موارد غیرقانونی از جمله استفاده ازامکانات دولتی له یا علیه هیچ نامزد و یا گروهی به طور جد خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار