معاون سیاسی وزیر کشور در یاسوج:
مقیمی:کمیسیون ماده 10 از همه قوه‌ها در آن حضور دارند و وقتی گروهی مجوز نشست سیاسی می‌گیرد یعنی از همه ی فیلترها عبور کرده‌ و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 26 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج محمدحسین مقیمی سه شنبه شب در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت برنامه‌هایی را ارائه کرد و مردم به رئیس جمهور رأی دادند تا سکان اجرایی را به دست بگیرد و رئیس جمهور نیز همکارانی را انتخاب کرد تا امورات اجرایی کشور را به پیش ببرند.
 این دولت مدیران کارامد و پاکدست استفاده کرد
معاون وزیر کشور افزود: ماباید جوری کار را پیش ببریم که در پایان بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم ضمن اینکه توقع رئیس جمهور از مدیران اینست که از این فرصت برای حل مشکلات مردم و کشور استفاده شود.
وی در ادامه گفت:دولت پذیرفته است که در چهارچوب برنامه های پنج ساله که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسیده است کار کند.
وی در ادامه افزود:این دولت وقتی روی کار آمد ، کشور با شرایط خاص تحریمی مواجه بود به همین خاطر دولت سعی کرد از مدیران کارآمد و پاکدست استفاده کند و خدمت صادقانه را وظیفه خود می داند.
 
این دولت مدیران کارامد و پاکدست استفاده کرد/نشاط سیاسی این دولت باعث شد فقط دو متینگ سیاسی به هم بخورد 
نشاط سیاسی این دولت باعث شد فقط دو متینگ سیاسی به هم بخورد
مقیمی در ادامه به موضوع نشاط سیاسی در کشور اشاره کرد و گفت:این دولت سعی کرد که اشخاص و احزاب مختلف در شرایطی باشند که بتوانند حرف خود را بزنند و ما می بینیم که در جلسات مختلف ، افراد می توانند از دولت انتقادات تندی بکنند همانطور که افرادی هم از دولت حمایت می کنند.
وی با اشاره به کمیسیون ماده 10 افزود:در کمیسیون ماده 10 که از همه قوه‌ها در آن حضور دارند، وقتی گروهی مجوز نشست سیاسی می‌گیرد یعنی از همه ی فیلترها عبور کرده‌ و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
مقیمی ادامه داد:از هزاران متینگ سیاسی که برگزار شد فقط  9 جلسه برگزار نشد که 4 مورد خود انصراف دادند و تنها دو جلسه به هم خورد  که این کار بسیار بزرگی در مسائل سیاسی کشور است..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار