هشدار جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر خادمی: روال قانونی در انتصابات رعایت شود و اگر تا الان بدون هماهنگی با فرمانداران انتصابی صور ت گرفته ملاحظه شده است اما از این به بعد قانون باید رعایت شود.
کد خبر: ۳۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 25 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی عصر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، به نکته ای قابل تامل در خصوص انتصابات اشاره کرد و گفت : در انتصاب مدیران کل ،وزارتخانه‌ها باید با استانداری کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ باشند و نمی‌توانند بدون هماهنگی مدیرکلی منصوب کنند و بنا بر قانون اگر به توافق نرسیدند باید برای داوری با معاون اول رئیس جمهور هماهنگ کنند.
خادمی در ادامه افزود: این موضوع در استان هم به همین صورت است و مدیران کل برای انتخاب مدیران شهرستانی باید با فرمانداران هماهنگ کنند و اگر با هم اختلاف داشتند باید با استانداری این استان هماهنگی کنند و حق ندارند بدون طی روال قانونی دست به انتصاب مدیران خود بزنند.
وی تاکید کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد بین مدیران کل و فرمانداران قضاوت می‌کنند و مدیرکل حق ندارد سر خود کاری انجام دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: روال قانونی در انتصابات رعایت شود و اگر تا الان بدون هماهنگی با فرمانداران انتصابی صور گرفته ملاحظه شده است اما از این به بعد قانون باید رعایت شود و به نظر می رسد برخی مدیران برای انتخاب مدیران با جای دیگر هماهنگ نکنند و در حال ارسال پیام های غلط به مردم هستند .
بالاترین مقام اجرایی استان به عملکرد برخی بانک‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی و دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم همکاری، برخی از مدیران بانک‌ها تغییر خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
جناب باقری مدیرکل گردشگری ازمدیرانی هست گه ازمدیرتش سواستفاده کرده وهمچون کارهای رو انجوم داده چرا باهاش برخورد نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار