کد خبر: ۳۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 25 October 2016
به گزارش صبح خرد(جمانیوز) از چرام،جلسه تجلیل از جوانان و هیات ورزشی چرام با حاشیه های زیادی همراه و انتقاد یکی از جوانان حاضر در این جلسه همراه بود.
امین کاظم نژاد از جوانان نخبه و اساتید دانشگاهی ،عضو شورای مرکزی خط امام و دبیر سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام در استان ،همچنین عضو شورای مرکزی ستاد روحانی در استان و رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهر چرام و در انتخابات سال ۹۲ریاست جمهوری که امروز به دعوت فرمانداری چرام در جلسه تجلیل از جوانان و هیات ورزشی شرکت داشت انتقادات تندی را به مجموعه مدیریتی شهرستان چرام بیان داشت و از عملکرد آنها در خصوص جوانان ابراز نارضایتی کرد.
کاظم نژاد با اشاره به اینکه ماهیت این جلسه برای ما مشخص نیست بیان کرد:هر موقع انتخابات نزدیک است بحث جوانگرایی صرفا طرح می شود و مدیران گاها برای برنامه هایی که عملا انجام نمی شود صحبت از جوان و حرمت جوان می کنند.
وی افزود: رفتارهای فصلی و حرف های همیشگی و موضعی آزاردهنده است و امروز زمان آن نیست که مدیران جوانان را جمع نمایند و بگویند چکار کنیم؟
عضو مرکزی ستاد روحانی در استان در انتخابات ۹۲با اشاره به فرماندار و مدیران شهرستان چرام افزود:چند سالی است که از مدیریت شما در چرام گذشته است.بنابراین پس از حدود سه سال ونیم شما به جوانان میگویید چه کنیم؟شماها باید بگویید چکار کرده ایم؟
عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد:آیا این سبک مدیریتی است؟ما از اینکه جوانان را فقط ابزاری نگاه می کنند،به تنگ آمده ایم.جوانان فقط در زمان انتخابات و اجرای برنامه های مدیران معرفی می شوند.
وی افزود:این رفتارها واقعا زننده و در کشور بسیار زیاد و قوی می باشند که بیش از این دیگر تحمل این رفتارها را نداریم.پس جواب بدهید که خروجی شما درطول این سه سال چه بوده است؟
رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات سال۹۲ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت فرماندار چرام و مدیران این شهرستان گفت:آیا درطول این سه سال شما برای جوانان جلسه ای داشتید؟بجز یک جلسه در قبرستان چرام که این رفتار عین پارادوکس است.یعنی هنر ،فهم و اندیشه مدیران شهرستان ما این است؟
کاظم نژاد گفت:تا به امروز هیچ کاری نکرده اید. بدون درنظر داشتن بعد سیاسی ما با یک سری آرمان ها و انتظارات به دولت تدبیروامید رای داده ایم.
وی افزود:اگر مدیریت این دولت همچون مدیرانی است که در این شهرستان وجود دارد،ما می خواهیم صدسال سیاه دیگر رای نیاورد و قبول نشود.
با این سخنان که سکوت بر جلسه حاکم شده بود این جوان اصلاح طلب چرامی گفت:سوال من از شما این است که ای مدیران چرام،مدیریت به کت وشلوار نیست و اگر توان مدیریتی ندارید بزارید دیگران بیایند.
کاظم نژاد اضافه کرد:اینکه هزارویک نفر را واسطه می کنند صرفا برای گرفتن یک سمت و در نهایت خروجی آنها و توان مدیریتیان این است،خجالت نمی کشید؟روی نشستن در اینجا را دارید؟جدا می گویم رویتان می شود؟
عضو شورای مرکزی ستاد روحانی در سال ۹۲ با اشاره به حوزه جوانان و فعالان فرهنگی گفت: من نه عادت تعریف و تمجید دارم و همه ی حرف های حق را می زنم. مشخص است در حوزه جوانان چه باید کرد؟جوانان فرهنگی و ورزشی و غیره در شهرستان وجود دارند آیا برای ساماندهی جوانان بانک اطلاعاتی تهیه شده است؟.شما باید ابتدایی ترین کار تجلیل از این جوانان در روز جوانان را انجام دهید اما دریغ از یک برنامه و حالا بعداز ۳می گوئید چکار کنیم.
کاظم نژاد با اشاره به اعتبارات دریافتی شهرستان گفت:شماها در ابتدا تعیین کنید که چه مقدار دستتان باز است یعنی شما در ابتدا نشان دهید که قدرت مانورتان چقدر است؟اینکه در جلسه ای بشینیم و بگوییم چه کنیم حرفای ساده و همیشگی است.:
این فعال سیاسی تاکید کرد:نقد هیچ کسی را بر نمی تابد و همه دوستدار چاپلوسی و مکرند. لطفا این رفتارها را رها کنید.اگر هدف از جلسه صرفا گرفتن چندتا عکسی و فرستادن به بالاتر،که این بحث دیگراست ولی اگر مبحث حل مشکلات است،چرا تا کنون انجام نداده اید.
این جوان اصلاح طلب چرامی خطاب به فرماندار گفت:جناب فتاح پور در خواست ما از مدیران این است که برنامه داشته باشند و چشم انداز یکساله در حوزه های مختلف شهرستان چرام داشته باشند و تا پایان خدمت خود در این شهرستان با برنامه حرکت کنند.
وی با اشاره به بحث فسفات چرام و اینکه هر کسی می آید با این همه جوان بیکار مطلبی را مطرح می کنند که چه موقع کلنگ زنی می شود و افتتاح خطاب به فرماندار چرام تصریح کرد:شما به عنوان مدیر اول این شهرستان یکبار نیامدید صادقانه به مردم بگوئید این بحث از نظر اقتصادی به صرفه هست یا نیست؟این یکی از مطالبات جوانان شهرستان چرام است.
گفتنی است که این جوان چرامی به دلیل عدم اجازه صحبت های خود توسط فرماندار جلسه را ترک کرد و تاکید کرد هر موقع اجازه دادید حرفایم را تمام کنم در ادامه جلسه خواهم بود که با مخالفت و عدم اجازه رئیس جلسه همراه شد و خطاب به فرماندار چرام گفت:شما ۳سال حرف زدید حالا نوبت ماست.
این جوانان اصلاح طلب و استاد دانشگاه که به نشانه اعتراض به قطع سخنانش جلسه را ترک کرده بود به خبرنگار ما گفت:می خواستم در ادامه صحبت هایم بحث استخدام های غیرقانونی را مطرح کنم و عدم توجه و سکوت فرماندار در این زمینه را جویا شوم که نگذاشتند در جلسه مطرح کنم در حالی که ۳/۵ از عمر جوانان از بین رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار