تعامل و همکاری دستگاههای اقتصادی ، عاملی مؤثر در موفقیت اداره کل امور مالیاتی استان است.
کد خبر: ۳۱۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 24 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل امور مالیاتی استان در نشستی با مدیرکل و مسؤلان اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان گفت: تعامل و همکاری دستگاه های تابعه ی وزارت اقتصاد و دارایی در استان موجب موفقیت هرچه بیشتر مجموعه ی مالیاتی استان در ارائه ی خدمات بهتر به مؤدیان مالیاتی می گردد.
 غفاری فارسانی بابیان اینکه، استفاده از ظرفیتهای قانونی در انجام خدمات الکترونیکی متمرکز بین دستگاه های اقتصادی از جمله بانکها موجب تسهیل فرایند خدمات رسانی به مؤدیان است، افزود: با اجرای طرح جامع مالیاتی پیوند بین دستگاه های اقتصادی مستحکم و روند انجا فرایند مالیاتی با سیستمی یکپارچه، منسجم تر می شود.
 لزوم تعامل در دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این نشست با اشاره به نقش پر رنگ تلاشگران مالیاتی در توسعه و رشد اقتصادی جامعه ، اظهار داشت: در شرایط کنونی ، استقلال اقتصادی کشور تنها از طریق تکیه بر درآمد پایدار و مبتنی بر مالیات امکان پذیر است.
کشاورز با بیان اینکه بخش عمده ای از حقوق حقه ی دولت در استان از طریق درآمدهای مالیاتی تحقق می یابد ، تاکید کرد:دستگاه های اقتصادی استان باید در انجام وظایف محوله، جهادی عمل کنند تا چرخ اقتصادی کشور با شتاب بیشتری به گردش درآید که برای رسیدن به این هدف ، تعامل و همکاری این دستگاه ها شرط اصلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار