کد خبر: ۳۱۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 23 October 2016
یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز /یکشنبه/ در واکنش به حملات مستمر جنگنده های ائتلاف سعودی به یمن، به طور جداگانه دو فروند موشک زلزال 3 و قاهر1 را به پایگاه های نظامی عربستان در جنوب این کشور شلیک کردند.
شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمنی گزارش داد که یگان موشکی نیروهای ارتش یمن یک فروند موشک بالستیک زلزال 3 را به پایگاه نظامی رجلا در نجران در جنوب عربستان شلیک کرد.
در همین حال پایگاه گارد ملی عربستان در نجران نیز هدف اصابت موشک قاهر 1 ارتش یمن قرار گرفت.
این منبع یمنی افزود: یگان رصد نیروهای ارتش تاکید کردند که موشک های شلیک شده دقیقا به هدف اصابت کرده است.
این در حالی است که یگان موشکی ارتش روز گذشته (شنبه) نیز یک موشک از نوع زلزال3 به پایگاه ثویله در ظهران در استان عسیر عربستان شلیک کرده بود.
حملات موشکی نیروهای ارتش یمن علیه مواضع عربستان در پاسخ به حملات بی امان جنگنده های ائتلاف سعودی به یمن انجام می شود.
جنگنده های سعودی صبح امروز در 9 نوبت مناطق مختلف استان صنعا یمن را با بمب های مختلف هدف قرار دادند.
این در حالی است که بامداد یکشنبه آتش بس 72 ساعته سازمان ملل که از 20 اکتبر ( 29 مهر) آغاز شده بود٬ پایان یافت اگرچه جنگنده های ائتلاف سعودی در زمان آتش بس هم شهرهای یمن را بمباران می کردند اما با پایان آن٬ حمله های جنون آمیز به شهرهای یمن از سر گرفته شده است.
ائتلاف تحت امر عربستان در مارس 2015 (ششم فروردین 94) برای حمایت از عبدربه منصور الهادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در برابر نیروهای انصارلله، حملات هوایی به یمن را آغاز کرد.
عربستان در جریان این حملات همه جانبه تاسیسات زیر بنایی و اماکن غیرنظامی یمن را مورد حمله قرار داده و هزاران تن را در این کشور به خاک و خون کشیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار