هشدار یک نماینده به جریان‌های سیاسی
نماینده مردم کلات و مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به خاطر جریان های سیاسی در روند پروژه های شهری مشهد از جمله خط سه قطار شهری اختلال ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴ 06 May 2015

 به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، نصرالله پژمانفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید به خاطر جریان های سیاسی در روند پروژه های شهری مشهد از جمله خط سه قطار شهری اختلال ایجاد کرد و باید به خاطر داشته باشیم این کارشکنی ها از حافظه تاریخی شهروندان مشهد پاک نخواهد شد.

وی افزود: شهر مشهد به عنوان یکی از کلانشهری های بزرگ کشور دارای ماموریت های متمایز و متفاوتی از سایر شهرها می باشد که حتی کلانشهری مانند تهران نیز نمی تواند با آن مقایسه شود.

نماینده مردم کلات و مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اختلال هایی که برخی به اسم جریان های سیاسی درپروژه های شهری مشهد ایجاد می کنند در واقع موجب ضربه خورد اعتبار کشور می شود.

وی ادامه داد: فرسوده شدن ناوگان حمل و نقل ریلی مشهد به ویژه طولانی شدن راه اندازی خط 2 قطارشهری نشان علم نکردن دولیت هب وظایف قانونی اش در گذشته است.

پژمانفر تاکید کرد:چنانچه دولت نتواند از لحاظ قانونی از خطوط ریلی مشهد حمایت کند ما شاهد فرسوده و طولانی تر شدن پروزه های زیرساختی در مشهد هستیم که با توجه به عدم جایگزینی ناوگان اتوبوسرانی یا تاکسیرانی می تواند مشکلات زیادی را برای شهروندان و زائران مشهدی فراهم کند.

وی در پاسخ به مطالبه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نسبت به عدم برگزاری مراسم کلنگ زنی خط سه قطار شهری گفت: در این ارتباط جلسه ای هماهنگ شده تا به منظور پیگیری حقوق شهروندان مشهد تصمیم گیری های جدی انجام شود.

نماینده مردم کلات و مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنبن بنده نیز نظرات و انتقاداتم را در این جلسه و در ارتباط با لغو بازدید معاون اول رییس جمهور از خط سه قطار شهری با توجه به مقدماتی که آماده شده بود، بدون رعایت جانبدارانه از جریان خاصی اعلام خواهم کرد.

وی تاکید کرد: در بازدیدی که روز گذشته از خط 2 قطار شهری مشهد داشتیم شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه بودیم که قابل مقایسه با اقداماتی که در گذشته در این حوزه انجام شده نبود.

پژمانفر در پایان با تاکید بر مشارکت مردم در خرید اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد گفت: فروش اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد حرکتی مطلوب و پسندیده ای است که زمینه حضور شهروندان را در پروژه های شهری فراهم می کند./

عکاس: شبنم مقدم

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار