کد خبر: ۳۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 23 October 2016
چند وقتی می شود که تب سفر به ایران در میان گردشگران خارجی بالا گرفته است؛ تبی که این بار نشریه ی بریتانیایی گاردین از آن استفاده کرده و از کاربران خود خواسته تا خاطرات و تجربیات سفرشان به ایران را به اشتراک بگذارند و جایزه ببرند.

به نقل از ایسنا؛ دیگر ایران آن مقصد ممنوع و خطرناک و ناخوشایند برای گردشگران خارجی نیست و نشریه ی گاردین در حرکتی جالب از کاربران خود خواسته تا تجارب سفرشان به ایران را در قالب حداکثر ۱۰۰ واژه برای او ارسال کنند تا به بهترین خاطره و تجربه بُن تخفیف ۲۰۰ پوندی اقامت در هتل‌های جهان هدیه دهد.

در این فراخوان آمده است:

«ممکن است در ایران بستگانی داشته باشید و به مناطق گوناگون ایران در تورهای گردشگری یا فرهنگی سفر کرده باشید. ما مایل هستیم نکات سفر شما از سفر به مناطق خاص را با ما در میان بگذارید. نکات و تجارب خود از جاذبه‌های خاص و فوق‌العاده که بازدید کرده‌اید (نه به طور کلی از یک شهر) را برای ما ارسال کنید. بهترین نکات ارسالی (حداکثر در ۱۰۰ واژه) هفته آینده در سرویس "سفر” گاردین منتشر خواهد شد و تخفیف ۲۰۰ پوندی نیز از سوی سایت UK.hotels.com به فرد برنده اعطاء می‌شود که قابل استفاده در ۲۶۰ هزار اقامتگاه در سراسر جهان است.»

خوب است بدانید این اولین حرکت گاردین پیرامون گردشگری ایران نبوده است و بارها بارها تصاویر و مطالبی از جاذبه های گردشگری ایران در این نشریه منتشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار