تکنسین‌های اورژانس 115 بعد از بررسی صحنه با پیکر بی‌جان زنی حدوداً 56 ساله و سه نفر مصدوم یک مرد و خانم حدودا 32 ساله و کودک 5 ساله مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 22 October 2016
صادق حیدری‌زاده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به سه حادثه واژگونی خودرو در جاده‌های شهرستان بویراحمد گفت: این سه حادثه یک کشته و 7 مصدوم داشت که تکنسین‌های اورژانس 115 با حضور به موقع به مصدومان امدادرسانی کردند.

مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ساعت 13:21 امروز طبق تماس تلفنی با مرکز اورژانس115 یاسوج مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور یاسوج-اصفهان بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس 115 پاتاوه به محل اعزام شدند و پس از اقدامات اولیه درمانی دو مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

وی به دومین حادثه واژگونی خودرو اشاره کرد و افزود: به علت واژگونی خودروی پراید در ساعت 15:40 در نزدیکی پمپ بنزین دشت‌روم دو نفر مصدوم شدند که پرسنل اورژانس جاده‌ای دشت‌روم به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات اولیه درمانی دو مصدوم این حادثه را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

حیدری‌زاده اضافه کرد: طبق تماس تلفنی در ساعت 17:26 با مرکز اورژانس 115 یاسوج مبنی بر واژگونی خودرو پژو 405 در حوالی جهان‌آباد دشت‌روم، بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای دشت‌روم به محل حادثه اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 بعد از بررسی صحنه با پیکر بی‌جان زنی حدوداً 56 ساله و سه نفر مصدوم یک مرد و خانم حدودا 32 ساله و کودک 5 ساله مواجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت شدت ضربه خانم 56 ساله در دم جان خود را از دست داده بود و تلاش تکنسین‌ها برای احیاء ثمربخش نبود. سه مصدوم دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی از قبیل کنترل خونریزی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وی در پایان از مصدوم شدن سه نفر در حادثه برخورد همزمان پژو و نیسان و تراکتور خبر داد و افزود: این حادثه در جاده اصفهان نزدیک دو راهی کریک روی داد که در این حادثه هم سه نفر مصدوم شدند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار