امام جمعه گیلانغرب با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و محتوای مهم و تاثیرگذار آن، گفت: ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبری فصل الخطاب است
کد خبر: ۳۱۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 21 October 2016
 به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: این سیاست ها مطابق قانون اساسی و از جمله اسناد بالادستی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و همه مسوولان و نهادهای تصمیم گیری موظف به رعایت این سیاست ها هستند. 
وی اظهار داشت: سیاست های کلی انتخابات و اقدام هایی که براساس آن ها باید صورت گیرد می تواند بخش قابل توجهی از خلاهای موجود در عرصه انتخابات در نظام اسلامی را رفع کند.
وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مبتنی بر اراده و حمایت مردمی است و این نظام الهی از ابتدای شکل گیری تاکنون همواره با پشتیبانی مردمی در بخش های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته است.
خطیبب جمعه گیلانغرب ادامه داد: حضور موثر و تاثیرگذار مردم در عرصه های مختلف انقلاب باعث شد مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود و نظام اسلامی با اقتدر در برابر دسایس دشمنان ایستادگی و مقابله کند.
حجت الاسلام مهری، از اصلی ترین زمینه های ظهور و بروز و مشارکت موثر مردم در نظام سیاسی ایران را حضور در پای صندوق های رای و انتخابات دانست. 
وی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریست، از طرفی ائتلاف سوری علیه داعش راه می اندازند و از سوی دیگر در حمایت از تروریست های تکفیری به دام افتاده در محاصره و عملیات آزادسازی موصل و حلب، داد آتش بس سر می دهند.
امام جمعه گیلانغرب افزود: برافروختن آتش فتنه داعش و دامن زدن به اختلاف های فرقه ای و مذهبی، برای شکسته شدن امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است که به فضل الهی نه تنها دشمنان به این قصد شوم خود دست نیافتند بلکه به اهداف حداقلی در منطقه و کشورهای مورد طمع و تهاجم هم دست پیدا نکردند.
حجت الاسلام مهری ادامه داد: اکنون اراده ملت های مسلمان و مظلوم، از جمله شیعه و سنی بر اراده سران شرک و کفر و نفاق فائق آمده است.
وی گفت: عملیات حلب و به ویژه موصل که رزمندگان و مجاهدان راستین اسلام، حصارهای قومیتی و مذهبی را شکستند و شیعه و سنی را در صفوف جهاد فی سبیل الله در کنار هم قرار داد، نشان داد نقشه ها و توطئه های کهنه غرب مبنی بر ایجاد اختلاف بین قومیت های مذهبی با شکست مواجه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار