امام جمعه سرپل ذهاب، تبعیت از رهبری و حضور موثر و تاثیرگذار مردم در عرصه های مختلف انقلاب را رمز پیروزی نظام اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان توصیف کرد.
کد خبر: ۳۱۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 21 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم علاوه بر تبعیت محض از فرامین رهبری و حفظ وحدت و انسجام، در عرصه های مختلف نیز حضور تاثیرگذاری داشته اند و همین عامل سربلندی نظام الهی است. 
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم و مسوولان موظف به رعایت این سیاست های کلی هستند و دیدگاه های رهبری در این بخش حجت را بر همگان تمام کرده است. 
وی، ارتقای سلامت انتخابات و منتخبان ملت، افزایش آگاهی مردم، افزایش ثبات، قانون گرایی بیشتر و پرهیز از بی نظمی و شفاف سازی منابع مالی انتخابات را از مهم ترین اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابلاغ سیاست های کلی انتخابات اعلام کرد.
امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ارتباط ملت های مظلوم با دولت های مستکبر جهانی چیزی را نصیب آنها نخواهد کرد و به طور حتم در این بین متحمل ضرر و زیان فراوانی خواهند شد.
حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به آغاز عملیات آزاد سازی موصل از چنگال تروریست های تکفیری داعش، بیان کرد: عملیات آزاد سازی موصل سرانجام پس از اختلاف های فراوان و رایزنی های بسیار سیاسی آغاز شد و بی شک با آزاد سازی این شهر، ضربه سنگینی بر نیروهای تروریست و تکفیری داعش وارد خواهد آمد.
وی اضافه کرد: عملیات آزاد سازی موصل، قلب تپنده افکار و عقاید افراطی داعش را هدف قرار داده است و با پیروزی نیروهای اسلام در برابر کفر، استکبار جهانی به عظمت اسلام پی خواهد برد.
اعتراض امام راحل به پذیرش حق کاپیتولاسیون درسال 1343 و روشنگری ایشان در این زمینه، سالروز تاسیس سازمان ملل، شهادت سید مصطفی خمینی (ره) در نجف اشرف و هفته تربیت بدنی از دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه سرپل ذهاب به آنها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار