با اینکه منابع مالی این هزینه ها مشخص نبود و نیست ولی همگان آن را به فال نیک گرفته و استفاده های تبلیغاتی بیشماری از این برنامه ها در فضای مجازی توسط حامیان ایشان صورت گرفت.
کد خبر: ۳۱۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 19 October 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
هیاهو و راه انداختن تبلیغات برای هیچ/ وعده های بدون تحقق عدل هاشمی پور
بعد از سالها سکوت وشاید هم کمای ورزش کهگیلویه ،دوسه سالی می شد که هندبال کهگیلویه با مدیریت چهره ای ملی بنام مهندس مجید پارسایی سرپرست تیم ملی هندبال کشورجوانه زد ورشد کرد.کم کم آوازه هندبال کهگیلویه به گوش می رسید که قهرمانی های تیم هندبال فراز بام دهدشت در رده جوانان ونوجوانان بارقه ای از امید را در کهگیلویه روشن کردتا جایی که موفقیت های پیاپی هندبال کهگیلویه مسئولان وکمیته فنی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی را مجاب کرد که از شهرستان محروم کهگیلویه که عقبه ای در ورزش هندبال نداشت برای تیم ملی هندبال سرپرست برگزیند...
گذشت اما؛به همت وتلاش های بی وقفه محید پارسایی تیم بزرگسالان هندبال فراز بام موفق شد به لیگ دسته یک صعود کند.حالا دیگر ورزش هندبال ورزش اول کهگیلویه وشاید استان شده بود.فراز بام باید تا یک ماه دیگر در مسابقات دسته اول شرکت کند.برنامه ریزی ها انجام شد وخانه هندبال کهگیلویه با هزینه شخصی مجید پارسایی آماده شد.
این مهم باعث شد نماینده کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی پور
در سایه عدم تحقق وعده های خود همانند فسفات چرام، پتروشیمی و سیمان دهدشت و.... از تیم هندبال استفاده ابزاری بکند. عدل هاشمی پور در اویل مردادماه سالجاری در همایشی که در سالن اتاق اصناف کهگیلویه برگزار شد قول همه نوع همکاری را داد وحتی صراحتا اعلام که مبلغ ۱۸۰میلیون تومان را در اختیار هیات هندبال ومدیران تیم فراز بام قرار میدهم.
با اینکه منابع مالی این هزینه ها مشخص نبود و نیست ولی همگان آن را به فال نیک گرفته و استفاده های تبلیغاتی بیشماری از این برنامه ها در فضای مجازی توسط حامیان ایشان صورت گرفت.
حالا از برگزاری اون همایش تقریبا ۹۰روز میگذرد وناگفته نماند۲۱روز پیش نیز در جلسه ای که با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه هندبال برگزار شد وسرمربی تیم ملی نوجوانان رسما به عنوان سرمربی تیم فراز بام معرفی شد مجددا عدل هاشمی پور قول حمایت از تیم هندبال را در حضور خبرنگاران تکرار کردند.
اما ؛یک ماه دیگر مسابقات تیم فراز بام شروع می شود نه البسه لازم خریداری شد نه بازیکنان بیرون استان و کادر فنی قرارداد بستند(قاعده بستن قرارداد چنین است که ۲۰درصد پیش قرارداد باید پرداخت شود)نه هزینه حضور تیم به حساب فدراسیون پرداخت شده و نه وعده های عدل هاشمی پور تحقق یافته واز همه مهمتر سرگردانی سرمربی تیم هندبال با آن همه افتخارات وسابقه روشن است که دقیقا تکلیف خود را نمی داند چون اساسا شان ومنزلت سرمربی تیم باید حفظ شود ورعایت شود.همه در بلاتکلیفی محض قرار دارند و همچنان منتظر تحقق وعده های نماینده می باشند.

حالا سوال اینجاست که آيا واقعاً عدل هاشمي پور مي دانند يك بازيكن اگر بخواهد در يك ليگ محلي هم بازي كند بايد چند ماه قبل از شروع مسابقات نسبت به انعقاد قرارداد عمل كند؟ که چنین وعده های سرخرمن میدادند.
يا واقعاً اقايان مشاور ورزشی ایشان با وظایف خود آگاهی کامل ندارند يا هم نماينده محترم به راهكارهايي مشاورينش اعتنايي ندارد؟
جناب هاشمي پور تا الان چقدر از پولی که قرار شد طبق برنامه زمان بندی به حساب واریز کرده است.
یا بقولأ این منابع این واریزی ها از راهی تأمین می شود.
متاسفانه تا لحظه نگارش این یاداشت مسئولين باشگاه وهيئت هندبال اطلاعات روشني در اختيار رسانه ها جهت شفاف سازي قرار ندادند.
روشن وصریح باید گفت ما كه توان اداره كردن وسرسامان دادن يك تيم در دسته اول هندبال را نداريم چطور وبا چه پشتوانه و تعهدي عدل هاشمی پور ميخواستند در دسته دو يا يك لیگ فوتبال ایران با آن همه حاشيه وهزینه تیم داری کنیم؟
در پایان اینکه باید بر اساس آموزه های دینی یاد بگیریم که به عهدی که بستیم وتعهدی که دادیم پایبند باشیم.
الكريم إذا وعد وفا وإذا توعّد عفا

عماد عزیزیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار