رمضانپور نرگسی ؛
تابناک / احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به نامه های جوانان اصلاح طلب به استاندار گیلان و محتوای ان، اظهار کرد: جوانان جبهه اصلاح طلب در سال ۹۲ فعالیت هایی داشتند و انتظاراتی دارند.
کد خبر: ۳۱۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 18 October 2016
تابناک / احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به  نامه های جوانان اصلاح طلب به استاندار گیلان و محتوای ان، اظهار کرد: جوانان جبهه اصلاح طلب در سال ۹۲ فعالیت هایی داشتند و انتظاراتی دارند.

وی ادامه داد: سال ۹۲دکتر روحانی با تلاش اقشار مردم خاصه جوانان جبهه اصلاحات رییس جمهور شد و  شرایط به گونه ای بود که دو جبهه اصلاح طلبان و اصولگرایان تشکیل شده بود.

رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان با تأکید بر اینکه هر دو جبهه مانند اصولگرایان با جریان های تند و میانه و اصلاح طلبان هم با همین جریان ها کاندیدا در انتخابات معرفی کردند، تصریح کرد: در جریان اصول گرایی سه تا چهار کاندیدا مانند آقایان قالیباف، رضایی و حداد عادل حضور داشتند.

 **جریان اصلاح طلبی با مشارکت بیشتری در انتخابات حضور یافت

رمضانپور با اشاره به این موضوع که  در مجموع اصولگرایان بخاطر تعدد کاندیداهایشان نتوانستند راه پیدا کنند،  اضافه کرد: جبهه اصلاح طلبان پیروز میدان بودند زیرا جریان اصلاح طلبی با مشارکت بیشتری در انتخابات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه  ۲۷درصد مردم هم در انتخابات شرکت نکردند، تصریح کرد: اگر آن ۲۷درصد شرکت می کردند به سبد آرای جبهه اصلاحات ریخته می شد نه به جبهه اصولگرایان زیرا جبهه اصولگرایان همیشه ۲۰درصد آرا را دارند.

رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان  با بیان اینکه جوانان همیشه در انتخابات چه در جبهه اصولگرایان و چه اصلاح طلبان نقش داشتند، گفت: انها سرمایه های اجتماعی ما هستند.

**دولتمردان می گویند احمدی نژاد ۵۰۰ هزار نفر را دردولت قبل استخدام کرد

وی با بیان اینکه دولتمردان دولت یازدهم اعلام می کنند که در دولت قبل ۵۰۰ هزار نفر در دولت استخدام شدند، گفت: این انتظار بود که در دولت روحانی این اتفاقات بیفتد.

رمضانپور با بیان اینکه مخالف جذب جوانان در مشاغل دولتی نیستم اما یکی از علل عدم توسعه یافتگی ما جذب دستگاه های دولتی شدن است، گفت: در کشور های توسعه یافته اینطور نیست و در بخش های خصوصی فعال اند.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه متأسفانه در کشور ما داستان عوض شده و تمرین دموکراسی در این زمینه نداریم، گفت: شرکت های خدماتی نیرو جذب می کنند و حق و حقوق قانونی افراد را نمی دهند زیرا تسویه حساب آن را از قبل گرفته اند.

**انتظار داشتیم در دولت تدبیر و امید جوانان بکار گرفته شوند

رمضانپور با تأکید براینکه  معضلات این چنینی هم در بخش خصوصی ایجاد شده است، تصریح کرد: انتظار داشتیم در دولت تدبیر و امید جوانان بکار گرفته شوند و جلسات متعددی در استان در این رابطه داشتیم.

وی با بیان اینکه ۵۰۰هزار نفر نیروی استخدامی در دولت قبل به قول آقایان کارشناسی نبود و جوانانی را آورده اند که ماهر نبودند و آن جایگاه علمی را نداشتند، ادامه داد: به هر حال دولت احمدی نژاد قانون گرا نبود و این توقع را امروز برای جوانان ما ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بارها در سال های ۹۲،۹۳ با جوانان صحبت کردیم که نگران نباشید ، انتخابات بعدی را پیش رو داریم و باید تلاش کنید در سال ۹۴، ۹۵ جریان تندرو را از مجلس با رأی مردم بیرون کرده و آرامش بگیرد.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه کشور سه چهار سالی است که در همه بخش ها آرامش خاصی دارد زیرا مقام معظم رهبری همواره در شرایط وقوع اتفاق ناگوار تذکرات لازم را به بخش های مختلف می دهند، ادامه داد: این تذکرات هوشمندانه ثبات، اقتدار، وحدت، یکپارچگی و امنیت را در کشور فراهم کرده است.

وی با تأکید براینکه چند ماه از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گذشته است، تصریح کرد: معاون سیاسی استاندار در آن روزها مشاوران جوان را مطرح کرد و جلسات متعدد برگزار شد و لیست دادیم و بارها درمیان گذاشتیم اگر قرار براین باشد که مشاور جوان جذب کنید این افراد را معرفی کنید.

**کار به جایی رسیده که مدیرکل اداره فرد معرفی شده را راه نمی دهد

رمضانپور با اشاره به این موضوع که  نامه به ادارات زده شد ولی آن مدیر کل فرد مورد نظر را راه نداد، اضافه کرد: همین باعث شد تا برخی ها از این فرصت استفاده کنند و آدم های دیگری را بیاورند.

**چطور می شود از یک شهرستان مشاور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی انتخاب شوند

وی با بیان اینکه تمام احکام صادره بر اساس فامیل بودن و همشهری گری از یک شهرستان است، تصریح کرد: این جای سؤال دارد چطور می شود از یک شهرستان مشاور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی انتخاب شوند.

**یک نفر از فعالان دستگاه اصلاح طلبی هم در انتخابات ۹۲ در پست های مدیریتی انتخاب نشده اند

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان ادامه داد: یک نفر از فعالان دستگاه اصلاح طلبی در انتخابات ۹۲ در این پست ها انتخاب نشده اند این در حالی است که در چند جلسه با سه معاون رییس جمهور خانم ابتکار و اقایان سلطانی فر و شریعتمداری به طور حضوری به صراحت گفتم وقتی در دولت قبل این حجم بالا استخدامی داشتند شما هم جوانان فعال پا به رکاب را استخدام کنید.

**بلندترین لیست ما از جوانان پا به رکاب ۱۲۰ نفر بود

وی تأکید کرد: بلندترین لیست ما از جوانان پا به رکاب ۱۲۰ نفر بود  که در تمامی عرصه های سیاسی با ما بودند ولی می بینیم که هر کس که جذب می شود نقشی در این مسایل نداشته است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه به معاونان رییس جمهور گفتم که اگر هر استانی ۲۰۰نفر معرفی کنند کلا شش هزار نفر می شوند، ادامه داد: جوانان اصلاح طلب می گویند شانه هایمان زخم است و دیگر اجازه نمی دهیم کسی پاجای زخم شانه های ما بگذارد.

**جوانان ما چهل ساله شدند نه ازدواج کرده اند و نه خانه و ماشین دارند

وی با بیان اینکه ما نگران این اوضاع هستیم و باز هم می گوییم دیر نشده و فرصت هست و افرادی که تجربه و تحصیلات دارند را بکار بگیرند، گفت: جوانان ما چهل ساله شدند نه ازدواج کرده اند و نه خانه و ماشین دارند.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این موضوع که استاندار برای این کار کمیته ای را باید تشکیل دهد، اضافه کرد: احمدی نژاد انقدر آدم ریخت در استانداری ها که سال های سال اگر فرماندار و استاندار و مدیر کل شوند بازهم زیاد می آید.

**گفتار درمانی به درد ما نمی خورد و عمل گرایی مهم است

وی با بیان اینکه جوانان امتحان پس داده را جذب کنید، تصریح کرد: درخواست هاو خواسته ها زیاد است و استاندار گیلان باید بصیرت به خرج دهد و کمیته ای تشکیل دهند تادمعتقدین به دولت، نظام و انقلاب اسلامی جذب شوند.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان در پایان تأکید کرد: گفتار درمانی امروز به درد ما نمی خورد و عمل گرایی مهم است و باید عملِ زیبا داشت. /کاسپین
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار