استاندار هرمزگان گفت: برای نخستین بار در تاریخ کشور، شاخص بهره‌مندی آب آشامیدنی روستاهای قشم به بالای 50 درصد رسیده است و این رکوردشکنی نشان از عزم جدی مسؤولان کشور برای رفع محرومیت‌زدایی دارد.
کد خبر: ۳۰۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 07 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری صبح امروز در گردهمایی روسای ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین بخش شهاب در روستای طبل با اشاره به اینکه درآمد کشور از محل فروش نفت در دولت‌های گذشته 124 هزار میلیارد دلار بوده که 52 درصد این درآمد مربوط به دولت‌های دهم و نهم است اظهار داشت: در دولت اصلاحات نفت بشکه‌ای 8 دلار بود و رشد اقتصادی ما مثبت 6.5 بود این در حالی است که در دولت قبل هر بشکه نفت به 148 دلار و رشد اقتصادی به منفی 6.8 درصد رسید.

وی با تاکید بر اینکه امید را باید در مردم تقویت کنیم افزود: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید علی‌رغم اینکه درآمد سالیانه از محل نفت به 18 میلیارد دلار و رشد اقتصادی به منفی 6.8 درصد رسید، رشد اقتصادی را از منفی به مثبت چهار درصد و تورم را به زیر 10 درصد رسانده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ کشور، شاخص بهره‌مندی آب آشامیدنی روستاهای قشم به بالای 50 درصد رسیده است گفت: این رکوردشکنی نشان از کار و عزم مسؤولان کشور برای رفع محرومیت‌زدایی دارد که ان‌شاءالله با همت مضاعف و کار مضاعف این رکورد تاریخی ثبت خواهد شد و کلیه مردم از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.   

جادری با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات ایران به خودکفایی در تولید گندم رسید اضافه کرد: این رتبه از دست رفته بار دیگر در سال جاری توسط دولت یازدهم و وزارت کشاورزی دوباره احیا و کشور در آستانه صادرات گندم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این مردم با جان خود از انقلاب محافظت کرده‌اند و لایق خدمات بیشتر هستند تصریح کرد: امروز اموال منطقه آزاد قشم به ثمن بخش فروخته نمی‌شود و مسؤولان جزیره در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با بیان اینکه برخی‌ها با عناوینی همانند حقوق‌های نجومی دولت را تخریب و در حال دلسرد کردن مردم هستند اظهار داشت: بین 300 الی 400 نفر مدیر در کشور که با مصوبات قانونی و در دولت قبل حقوق بالایی برای خود تعریف کرده‌اند تمامی دیگر مدیران در دولت یازدهم دارای حقوق متعارف هستند که رئیس جمهور با کمک مجلس خلع و قانون‌های موجود برای دریافت نجومی را اصلاح و شخصا جلوی این کار را گرفت.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منکر نارسایی‌ها و مشکلات در جزیره نیستیم افزود: با تعامل خوبی که بین فرمانداری و منطقه آزاد قشم به وجود آمده این امر باعث خدمات بیشتر در این جزیره پرظرفیت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم و دهیاران خواست که با انعکاس دقیق مشکلات ما را در رفع هر چه سریع‌تر کمک و نسبت به شرکت اینترنتی در سرشماری جاری هر چه زودتر اقدام کنند.

به گزارش فارس از قشم، در پایان گردهمایی روسای ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین بخش شهاب این شهرستان که در روستای طبل قشم برگزار شد، عبدالجلیل امینی رئیس شورای بخش شهاب قشم از جادری استاندار هرمزگان، مومنی رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و حمزه‌پور مدیرکل آبفای روستایی با اهدای لوح سپاس و سجاده نماز همراه با تابلو فرش تقدیر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار