امام جمعه روستای طبل گفت: درمانگاه روستای طبل با قدمت بیش از نیم قرن به صورت پاره وقت در حال خدمات‌رسانی به مردم است و انتظار داریم این درمانگاه پس از صدور مجوزهای لازم بتواند به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات‌رسانی کند.
کد خبر: ۳۰۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 07 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شیخ محمد صالح امینی صبح امروز در گردهمایی روسای ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین بخش شهاب این شهرستان در روستای طبل ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: حضور استاندار هرمزگان برای دومین بار در جمع مردم روستاهای غرب جزیره در طول عمر دولت‌های گذشته یک نوع رکوردشکنی حساب می‌شود که باعث خوشنودی مردم این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه مردم جزیره قشم همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و در مسیر انقلاب حرکت کرده و انتظار دارند که دولت نیز در زمان مشکلات با آنها همکاری بیشتری داشته باشد افزود: درمانگاه روستای طبل با قدمت بیش از نیم قرن به صورت پاره وقت در حال خدمات رسانی به مردم است و انتظار داریم این درمانگاه پس از صدور مجوزهای لازم توسط مسئولین مربوطه هر چه سریعتر بتواند به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات‌رسانی کند.   

امام جمعه روستای طبل از حمزه‌پور مدیر کل آبفای روستایی و دیگر مسئولین به خاطر تلاش و پیگیری شبانه روزی در جهت رفع معضل آب آشامیدنی مردم قشم قدردانی و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی بیش از 50 درصد مردم قشم از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند و امیدواریم که با ادامه این روند مردمی که تاکنون از این نعمت محروم هستند تا پایان سال جاری از آب شرب بهداشتی، سالم و با قیمت مصوب بهره‌مند شوند.

شیخ امینی در بخش پایانی سخنان خود از استاندار هرمزگان به خاطر حسن انتخاب نصری فرماندار محبوب و خوش خلق قشم تشکر و قدردانی کرد و در ادامه یادآور شد: بزرگداشت شهادت سرور و سالار شهیدان و ماه محرم نماد بارز وحدت، همدلی و انسجام شیعه و سنی در قشم است و باید از انتخابات به عنوان نماد اتحاد ملی بین مردم و انقلاب در این جزیره نام برد.  

در پایان گردهمایی روسای ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین بخش شهاب این شهرستان که در روستای طبل قشم برگزار شد، عبدالجلیل امینی رئیس شورای بخش شهاب قشم از جادری استاندار هرمزگان، مومنی رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و حمزه‌پور مدیرکل آبفای روستایی با اهداء لوح سپاس و سجاده نماز همراه با تابلو فرش تقدیر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار