رئیس پلیس راه شهرستان قشم گفت: تغییر درجه پلیس راه این شهرستان به درجه ویژه با توجه به حجم بالای تردد حائز اهمیت است.
کد خبر: ۳۰۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 07 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز حیدری در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در محل ساختمان پلیس راه این شهرستان اظهار کرد: با تغییر درجه پلیس راه قشم از درجه 3 کنونی به درجه ویژه، امکانات بهتری برای ارائه خدمات در حوزه راه‌ها به این اداره تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای کنترل دقیق در مسیر 135 کیلومتری شهر قشم تا باسعیدو در منتهی علیه غرب جزیره به امکانات پیشرفته ازجمله دوربین‌های کنترل سرعت، خودروهای مناسب و افراد بیشتر نیازمندیم.

رئیس پلیس راه شهرستان قشم در ادامه از برنامه آموزش صحیح رانندگی و استفاده رانندگان از کمربند ایمنی و کلاه برای موتورسیکلت‌سواران به مردم شهرها و روستاها در مساجد و دانش آموزان و دانشجویان در مراکز آموزشی به مناسبت‌های مختلف به‌عنوان بخشی از کارهای فرهنگی پلیس راه قشم نام برد.

وی افزود: طی سال گذشته و امسال 130 کلاه ایمنی با هدف کاهش صدمات رانندگان موتورسیکلت‌ها به هنگام وقوع خطرات ناشی از تصادف، اهدا شده است.

حیدری گفت: بیشترین آمار تصادفات رانندگی قشم به حوزه موتورسیکلت‌ها مربوط می‌شود و در شهریور ماه امسال چهار تصادف منجر به فوت توسط این‌گونه وسایل نقلیه موتوری به ثبت رسید.

در ادامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک هفته نیروی انتظامی به رئیس پلیس راه شهرستان و نیروهای تحت امر وی، کنترل دقیق راه‌ها را برای کاهش تصادفات و سلامت و ایمنی مسافرت‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد.

حمیدرضا مؤمنی گفت: پلیس راه باید با تجهیزات پیشرفته نظارت دقیق و مطمئنی بر نحوه رانندگی در مسیرهای جاده‌ای داشته باشد و با ترویج فرهنگ راهنمایی به ارتقای سلامت تردد در این منطقه کمک کند.

وی همچنین از رانندگان به ویژه میهمانانی که با وسایل نقلیه خود به این جزیره سفر می‌کنند خواست با احترام به قانون و رعایت سرعت مطمئنه و احترام به پلیس راه به سلامت سفرها به این جزیره کمک کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار