معاون امور معادن و صنایع معدنی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 16 فقره گواهینامه کشف مواد معدنی در استان صادر شده که با احتساب آن مجموع این گواهینامه ها در استان به 147 گواهینامه می رسد.
کد خبر: ۳۰۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 October 2016
 
محمد سالاری در بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استان های معدنی کشور بوده که بخش معدن می تواند عامل توسعه آن باشد.

وی از صدور 16 فقره گواهینامه کشف با ذخیره قطعی 9 میلیون و 487 هزار تن در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: ذخیره احتمالی گواهینامه های اکتشاف صادر شده 2 میلیون و 570 هزار تن با هزینه عملیات حدود 23 میلیارد ریال است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: این گواهینامه های کشف برای مواد معدنی شامل طلا، مس، زغال سنگ، بنتونیت، هماتیت، کرومیت، منگنز، سیلیس، کلسیت، خاک صنعتی و سنگ لاشه صادر شده است.

سالاری خاطرنشان کرد: با احتساب این تعداد گواهینامه کشف، ذخایر و هزینه های انجام شده برای اکتشاف، مجموع گواهینامه های معتبر استان 147 فقره با ذخیره قطعی 422 میلیون و 879 هزار و 900 تن و هزینه عملیات اکتشاف حدود 159 میلیارد ریال می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار