رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت دوومیدانی استان قم از راه‌اندازی مدرسه اختصاصی رشته دوومیدانی برای دختران علاقمند و مستعد این رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 05 October 2016
به گزارش تابناک قم، علی رضایی گفت: مدرسه دوومیدانی در بخش بانوان و ویژه دختران مستعد و نخبه این رشته ورزشی در حال شکل‌گیری است و هدف مجموعه هیأت از این اقدام پشتوانه‌سازی برای آینده این رشته ورزشی از سنین پایه است.

وی ادامه داد: البته استعدادیابی این رشته ورزشی از رده‌های سنی پایه در گذشته و حال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در طول هفته به مدت دو جلسه برگزار می‌شود، ضمن اینکه هفته‌ای یک جلسه نیز در مجموعه ورزشی بزرگ یادگار امام این اقدام را انجام می‌دهیم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم تصریح کرد: البته اجبارا به دلیل اینکه فعلا حضور بانوان در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم امکان‌پذیر نیست ما کار خود را در زمینه سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه در سالن سرپوشیده شهید حیدریان و مجموعه ورزشی یادگار امام قم آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مدرسه اختصاصی دوومیدانی دختران قم با عنوان و نام رکورد فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: آموزش‌های این مدرسه به استعدادهای دوومیدانی قم زیر نظر مربیان مجرب و قهرمانان دوومیدانی بانوان استان قم انجام می‌پذیرد و همانند طرح استعدادیابی که در بخش پسران به نتیجه رسید و اکثر قهرمانان ما از دل این طرح معرفی شدند، این مدرسه نیز قطعا چهره‌های آینده‌دار دوومیدانی دختران قم را معرفی می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: آشنایی با مواد و رشته‌های مختلف زیر مجموعه دوومیدانی، افزایش توان عمومی و مسابقه و همچنین شناسایی نخبه‌ها برای حضور در ترکیب تیم‌های اعزامی هیأت دوومیدانی قم به مسابقات کشوری از جمله اهداف تشکیل و اجرای برنامه‌های متنوع مدرسه دوومیدانی رکورد ویژه دختران قم است.

وی یاد آور شد: مدیریت این مدرسه با نایب‌رئیس بانوان هیأت دوومیدانی استان قم راحله‌سادات واقفی خواهد بود که مربی سطح یک بین‌المللی نیز محسوب می‌شود و ثبت‌نام‌های این کلاس نیز در دفتر اختصاصی هیأت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم ابراز کرد: دوومیدانی ورزش مادر و پایه تمام رشته‌ها محسوب می‌شود و از تمام شهروندان و خانواده‌های هم‌استانی می‌خواهیم که به برنامه‌های آموزشی این هیأت به ویژه در بخش دختران اعتماد داشته باشند و با ثبت نام دختران خود در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، هم از جنبه‌های سلامتی ورزش بهره‌مند شوند و هم اینکه در عرصه همگانی و قهرمانی توان فرزندان خود را افزایش بدهند.

وی با بیان اینکه قم در بخش دختران و بانوان توانمندی بالایی در دوومیدانی دارد، یاد آور شد: در رقابت‌های اخیر دوومیدانی منطقه دو دختران کشور که در رده سنی نونهالان به انجام رسید، عملکرد خوبی را از نمایندگان اعزامی قم شاهد بودیم و این نشان از آینده خوب دوومیدانی قم در بخش بانوان است و قطعا در آینده‌ای نزدیک همانند بخش آقایان از بانوان نیز موفقیت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار