کارگاه آموزشی«کوسه ماهیان و سپرماهیان خلیج‌فارس» با حضور دکتر‌«ریما ژابادو»، نایب رئیس گروه تخصصی کوسه ماهیان اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت(IUCN) در منطقه اقیانوس هند، در جزیره قشم برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 04 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید محمدهاشم داخته مدیر حفاظت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: آشنایی با جدیدترین مطالعات انجام شده بر روی کوسه ماهیان و سپرماهیان آب‌های خلیج‌فارس توسط محققان ایرانی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
 
وی با اشاره به دریافت نظر پیشکسوتان و مسئولان در قالب سخنرانی‌های کلیدی و آشنایی با تنوع زیستی، بوم شناسی و وضعیت حفاظتی کوسه ماهیان و سپرماهیان خلیج‌فارس توسط«ریما ژابادو» طی این کارگاه آموزشی، افزود: این محقق بین‌المللی نایب رئیس گروه تخصصی کوسه ماهیان اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت(IUCN) در منطقه اقیانوس هند، مدیر طرح ماهیان غضروفی خلیج فارس (Gulf Elasmo Project) و مولف کتاب «کوسه‌های دریاهای عربی» است.
 
مدیر حفاظت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: وی در سال‌های گذشته مطالعات وسیعی در زمینه زیست‌شناسی و حفاظت از کوسه‌ها و سپرماهیان در منطقه خلیج‌فارس انجام داده که انتقال اطلاعات و تجربیات بدست آمده می‌تواند در حفظ و حمایت از این آبزیان تاثیرگذار باشد.
 
داخته با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر ارایه می‌شود، گفت: در نظر داریم تا عصر امروز نیز بازدیدهای میدانی در این ارتباط نیز برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار