عدل هاشمی در بهمئی:
به هر جهت به نظر می رسد آقای هاشمی هر چه به جلوتر می رود با موانع محکم تری برخورد می کند که نشان از سنگ اندازی در کار خود آن را تعبیر می کند و به نظر می رسد در آینده پیش رو کدهایی خواهد داد که سنگ اندازان در کار وی چه کسانی هستند!
کد خبر: ۳۰۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 30 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدتی است که نماینده پرکار شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، در صحبت هایش از دست هاو قلم هایی می گوید که سعی در ایجاد مانع در کار وی دارند ولی آنگونه که خود می گوید به حاشیه نخواهد رفت.
هاشمی پور در شهرستان بهمئی در سخنانی گفت: بار بار سنگینی است، به احترام این شهدا کمک کنید.
وی افزود: این تشتی که روی دستان من است، تشت سنگینی است، امانت امانت مردم است ؛این تشت پر از وعده های داده شده به جوانانِ سرگردانِ سردر گریبان است.
هاشمی پور خطاب به کسانی که به اشکال مختلف مانع خدمتگزاری وی میشوند، گفت: پشت پا به من نزن! از خدا بترس! بد اخلاقی نکن! اگر تو پشت پا به من بزنی، مطمئن باش من محکمم، زمین نمی خورم. اما تشتی که پر از امانت مردم است از دست من می افتد و این ظلمی نابخشودنی است.
 
همانگونه که به تو کمک کردم به من کمک کن/اگر کمک نمی کنی، ساکت باش 
وی افزود: کمک کن! تو که میدانی من باید چهار سال نوکر مردم باشم. کمکم کن، همانطوری که من قبلا کمکتان کردم، دعا کنید.
نماینده شهرستانهای چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کمک نمی کنی، دعا هم نمی کنی، ساکت باش! به احترام شهدا ساکت باش و بگذار کارمان را بکنیم.
هاشمی پور با بیان این نکته که به خدا قسم من نگرام روز قیامت با مواجهه شدن با شهدا مشکلاتی برایم درست شود، گفت: یک عمر شما نوکری مردم کردید الان بگذارید من نوکری مردم را بکنم، شهدا این را از ما می خواهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،هرچند عدل هاشمی از اشخاص یا گروه های خاصی در خصوص سنگ اندازی در کار خود و برنامه های توسعه ای نام نبرده است،اما مدت زیادی است که وی تقاضای عدم کارشکنی از سوی افراد و گروه های مورد نظر را دارد!
به نظر می رسد چیزی فراتر از مباحث مطرح شده در رسانه ها باعث آزار عدل هاشمی شده است که اینگونه از فرد یا افرادی می خواهد از خدا بترسند و اینگونه در انجام کارها مشکل ایجاد نکنند.
همانگونه که به تو کمک کردم به من کمک کن/اگر کمک نمی کنی، ساکت باش 
آقای هاشمی با چنین مدیرانی کار سخت است!
یکی دیگر از مسائلی که عدل هاشمی مطرح کرده است ، لزوم بازگشت به روحیه ی بسیجی گونه دهه ی شصت است. وی در این خصوص  با اشاره به شاخصه اتحاد ملت ایران در زمان جنگ به عنوان ابزار پیروزی ، گفت: مگر نه این بود دشمن با تمام توان جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد و ملت ایران از دولتی تا نظامی و حتی مردم عادی در قالب نیروهای بسیج مردمی با اتحاد وانسجام جنگ را مدیریت کرد؟
وی افزود: امروز هم با یک جنگ تمام عیار اقتصادی مواجهیم، اگر همه ما با هم جمع شویم و فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه قرار گیرند، رسانه ها صادقانه و خالصانه و فارغ از مسائل جناحی و در مسیر اقتصاد مقاومتی باشند، روحانیت معزز در مسیر شکوفایی فرهنگی حرکت کند و همه قوا در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، وضعیت اقتصاد ما اینطور نمی ماند.
هاشمی پور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: والله مدیری و مسئولی که تاب تحمل دیگری را ندارد، قدرت پیگیری مشکلات مردم را ندارد، اگر خوداستعفا ندهد باید روز قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشد ؛اگر توان نداریم مسئولیت نپذیریم.
واقعیت این است که آقای عدل هاشمی ،نکته کلیدی را اعلام کرده است اما باید به این موضوع توجه کند که اکثرا مدیران محصول یک تبانی سیاسی هستند نه شایسته سالاری، و نمی توان از مدیری که آن همه حمایت از کاندیدی سیاسی کرده است تا به مدیریت برسد انتظار کار جهادی و بدون منفعت را داشت.
انتظار نماینده کهگیلویه و بویراحمد با وجود چنین مدیرانی در استان و شهرستان های حوزه ی انتخابیه ،بسیار سخت است .
به هر جهت به نظر می رسد آقای هاشمی هر چه به جلوتر می رود با موانع محکم تری برخورد می کند که نشان از سنگ اندازی در کار خود آن را تعبیر می کند و به نظر می رسد در آینده پیش رو کدهایی خواهد داد که سنگ اندازان در کار وی چه کسانی هستند!هرچند برای برخی افراد که بیشتر مسائل سیاسی استان و البته کارهای عدل هاشمی را پی گیری می کنند می دانند که نوک پیکان اتهامات متوجه چه کسانی است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
من خودمم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
معلومه که نمی تونه به وعده هاش عمل کنه.بهتره باپول بقیه مدیران رابخره . فقط پول چاره سازه.پس درآمدهای نجومی وی برای چیه؟اصلابیاتمام مردم حوزه انتخابیه راباپول بخر.پول که داری پس چراگله وشکایت می کنی؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
منظورش فرماندارک استعفا بده وحاشیه بیشتر درست نکنه واین ور واون ور نره والتماس نکنه ک میخواد به زور بمونه
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
بیشتر ظلم و عقب ماندگی در حق کهگیلویه بزرگ در وهله اول خود مردم انجام میدن و در وهله دوم حاکم بودن ناینده ای از جریان راست سنتی و اصولگرا و حزب الله و چکمه
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
چرا نمیگی چپ واصلاحات که دارن مردم به اوج فقر وبدبختی میبرن وعده 100روزه وبرجام ننگین وحقوقهای میلیاردی ووووووووووو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار