محمدی با اشاره به اهمیت چشمگیر فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: ترویج این فرهنگ سبب پویایی و نشاط جامعه شده و عامل مصونیت نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۳۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 26 September 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که هم اکنون در کشور تدوین شده باید در استان نیز بومی سازی و برش استانی آن تهیه شود.
به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نسخه ای از این سند ملی را به دستگاههای اجرایی ارائه دهند.
وی گفت: پیشنهادها و نقطه نظرهای اصلاحی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در مورد این سند جمع آوری و در صورت امکان اعمال شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجلیل از جامعه ایثارگری یک ارزش بوده و همواره مورد توجه مسئولان اجرایی کشور و این استان است.
محمدی با اشاره به اهمیت چشمگیر فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: ترویج این فرهنگ سبب پویایی و نشاط جامعه شده و عامل مصونیت نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی ابراز داشت: گسترش، حفظ و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مردم و مسئولان اجرایی است که باید در کهگیلویه و بویراحمد نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کدام از دستگاههای اجرایی استان به صورت فصلی و یا ماهانه یک شماره نشریه «ستارگان دنا» که به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دارد را خریداری کنند.
محمدی به برگزاری اجلاسیه ملی سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از 11 تا 15 مهر سالجاری در یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی استان برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه همکاری، تلاش و اقدام کرده اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای گرامیداشت و پاسداشت رشادتهای مثال زدنی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
سرهنگ امرالله درفشی اظهار داشت: امنیت، آرامش، عزت، اقتدار و سربلندی کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: خاطرات و اندوخته های ذهنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید ثبت و ضبط شده و به نسل های آینده انتقال یابد.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راه ملت ایران و مسئولان اجرایی کشور برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان است.
وی عنوان کرد: با برگزاری اجلاسیه ملی سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد فضای این استان مملو از روحیه ایثار، شهادت و معنویت می شود و باید به طور آبرومندانه ای برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار