در یاسوج مطرح شد
آنچه که علاوه بر کمبود کلی نیرو در آموزش و پرورش مطرح می شود عدم توازن در تقسیم نیرو است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای این وزارت خانه شده است.
کد خبر: ۳۰۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 25 September 2016
آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد آموزشی کشور ، همواره از مشکلاتی در زمینه تامین نیرو مواجه بوده است که هر دولت به فراخور توان خود سعی در جبران این کمبود نیرو می نماید.
آنچه که علاوه بر کمبود کلی نیرو در آموزش و پرورش مطرح می شود عدم توازن در تقسیم نیرو است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای این وزارت خانه شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در سفری که به یاسوج داشت ،گفت: 20 هزار نفر سالجاری از طریق دانشگاه فرهنگیان کشور و برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش در این وزارتخانه جذب خواهند شد.
رضا مددی روز شنبه در یاسوج اظهار داشت: رویکرد و سیاست دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیروهای مورد نیاز تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.
وی در گفتگویی با ایرنا با بیان اینکه درخواست ها و تعداد نیروهای مورد نیاز به فراخور هر استان، منطقه و بخش های گوناگون جمع بندی و در اختیار متولیان امر قرار گرفته است، افزود: بیشترین نیاز نیروی انسانی در بخش معلمان مقطع ابتدایی است.
هفته پیش هم فانی ، وزیر آموزش و پرورش از استخدام 20 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خبر داده بود و در این خصوص بیان کرد: امسال 10 هزار نفر از طریق کنکور  سراسری جذب شده که در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تحصیل می کنند و 10 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان  در آموزش و پرورش جذب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار