تابناک کهگیلویه و بویراحمد
ماموران آتش نشانی با عملیات تخصصی و با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک آزاد سریعا راننده خودرو را که یک خانم بود از درون خودرو به بیرون منتقل کردند.
کد خبر: ۲۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 20 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، در طی روز گذشته دو حادثه تصادف و یک مورد آتش سوزی خودرو موفق به امددادرسانی به موقع شدند.
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج با اعلام این خبر گفت:حدود ساعت ۲۳ شب گذشته طی تماسی مطلع از وقوع یک صانحه تصادف در جاده شهرک ولایت شدیم و ماموران آتش نشانی سریعا خود را به محل وقوع حادثه رساندند.
فصلی نو به نقل از محمد رستمی نوشت: پس از رسیدن به صحنه حادثه متوجه شدیم که خودرو پژو به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو به دکل برق حوالی جاده برخورد شدید داشته است.

رستمی ادامه داد: ماموران آتش نشانی با عملیات تخصصی و با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک آزاد سریعا راننده خودرو را که یک خانم بود از درون خودرو به بیرون منتقل کردند .

وی با اشاره به اینکه مصدوم حادثه وضععیت رضایت بخشی دارد بیان کرد:مصدوم خوشبختانه وضعیت رضایت بخشی دارد که تحویل اورژانس گردید ضمن اینکه ایمن سازی  خودرو جهت هرگونه آتش سوزی انجام شد.
آتش سوزی دو خودروی در باغ تفریحی نجاتیان
در حادثه ای دیگر در یکی باغ های تفریحی شهر یاسوج، مامورین آتش نشانی با اقدام به موقع آتش سوزی دو خودرو را مهار کردند.
محمد رستمی شامگاه دوشنبه در تشریح چگونگی امدادرسانی حادثه آتش سوزی باغ نجاتیان اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر دوشنبه با آتش‌سوزی دو خودرو پراید و پیکان دراین باغ به سامانه 125 آتش‎نشانی اعلام شد.

وی اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی به موقع، بلافاصله آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه حضور یافتند و آتش را خاموش کردند.

این مسؤول افزود: به دلیل گستردگی آتش و وجود خودرو دیگر در محل عملیات ایمن‌سازی نیز با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: برای مهار این حادثه آتش‌سوزی، چهار نیروی آتش‌نشان با یک دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی با تقدیر از نیروهای واکنش سریع آتش‌نشانی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت وقوع در دست بررسی است.

رستمی افزود: با توجه به برگزاری آیین عروسی در باغ نجاتیان شرکت کنندگان در این مراسم با مشاهده آتش به سامانه آتش‌نشانی تماس گرفتند.

وی گفت: تا قبل از رسیدن خودروهای آتش‌نشانی همکاران ما به صورت تلفنی نکات لازم را به تماس‌گیرندگان گوشزد کردند که تا موجب جلوگیری از پیشروی آتش‌سوزی و خسارات بیشتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار