مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک دستگاه اتوبوس صبح امروز به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ‌کرافت در آب‌های خلیج فارس محدوده بندر پهل سقوط کرد و خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.
کد خبر: ۲۹۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 19 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پژمان بهرامی با اشاره به غرق شدن اتوبوس مسافربری در بندر بهل گفت: این اتوبوس با 14 سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم بود و به هنگام سقوط در دریا کلا 8 سرنشین داخل اتوبوس بود که با تلاش نیروهای مستقر در بندر پهل همه آنان از طریق سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان اتوبوس شرکت میهن نور شیراز خوب است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون نیز تلاش برای بیرون آوردن اتوبوس از داخل دریا با توجه به شرایط جزر دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی، امور بنادر و اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه دارد.
 
مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ‌کرافت به دلیل خالی کردن ترمز از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.
 
سفر به جزیره قشم از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی امکان‌پذیر است که در بخش زمینی مسافران با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی از طریق اسکله پهل بندرعباس و از طریق شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ‌کرافت‌ها) پس از طی مسیر دو کیلومتری از روی آب‌های خلیج فارس وارد اسکله لافت در جزیره قشم می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
خدا رو شکر که اتوبوس مستقیم به دریا سقوط کرد وگرنه کسی زنده نمی موند چون امکانات امداد و نجات در اسکله پهل و لافت در حد زیر صفر است فقط منطقه بلده پول بگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار