فرماندهی تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان خراسان شمالی گفت: دفاع مقدس باعث افزایش ایمان به خدا و تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین مردم شده است، بنابراین ارزش های هشت سال رزمندگان در جنگ تحمیلی نباید فراموش شود.
کد خبر: ۲۹۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 18 September 2016
سرهنگ ابراهیم گل گلی روز یکشنبه در یک نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تقدیم سه هزار شهید دفاع مقدس از استان خراسان شمالی گواه این مطلب است که همه مردم در این هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از کیان اسلامی حراست کردند.
وی گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: کرد: هشت سال دفاع مقدس حماسه بی نظیری از نقش آفرینی نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم ایران اسلامی است.
سرهنگ گل گلی تصریح کرد: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس در استان با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا می شود و باید به گونه ای عمل کرد تا رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فراموش نشود.
وی در ادامه گفت: امسال در سی و ششمین سالگرد دفاع مقدس، ارتش خراسان شمالی برنامه های متنوعی در راستای ترویج ایثار، شهادت، خودباوری دینی و ملی اجرا می کند.
وی بیان کرد: بیان نقش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، تجلیل از بازنشستگان، دیدار با نماینده ولی فقیه و دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از سربازان نمونه از جمله برنامه های شاخص امسال در هفته دفاع مقدس استان است.
سرهنگ گل گلی گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات دوومیدانی، حضور در نماز جمعه، همایش پیاده روی خانواده، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات تیراندازی، محفل انس با قرآن برای سربازان نیروهای مسلح، برگزاری نشست های تخصصی دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته در خراسان شمالی دانست.
٣١شهریور تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار