تابناک کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که با استفاده از چک بلامحل 21 هزار رأس دام سبک به‌ارزش 70 میلیارد ریال را از 50 دامدار شهرستان بویراحمد خریداری کرده است.
کد خبر: ۲۹۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 18 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از اداره اطلاع رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مهدی انصاری اظهار داشت: 50 نفر از دامداران شهرستان بویراحمد با مراجعه به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد علیه فردی مبنی بر خرید احشام از آنان و وصول نشدن چک وی شکایت کردند.

وی عنوان کرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و عملیات ویژه پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی گفت: بررسی سوابق متهم نشان داد که وی دارای 6 فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکم ممنوعیت خروج متهم از کشور با توجه به بالا بودن ارزش کلاهبرداری و حساسیت موضوع در مکاتبه‌ای با دادستانی کل کشور صادر شد.

انصاری عنوان کرد: در تحقیقات پلیس استان از این فرد مشخص شد که وی با همدستی چند نفر دیگر پس از کلاهبرداری از دامداران استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری متواری شده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه این متهم را در شهر اصفهان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از دریافت نیابت قضایی یک گروه مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به اصفهان اعزام و با چهار شبانه‌روز تحقیقات نامحسوس در مخفیگاه‌ها و مکان‌های رفت و آمد این متهم توانستند وی را در بازار میوه و تره‌بار دستگیر کنند.

انصاری بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که با استفاده از چک بلامحل 21 هزار رأس دام سبک به‌ارزش 70 میلیارد ریال را از 50 دامدار شهرستان بویراحمد خریداری کرده است.

وی افزود: متهم پس از انتقال از اصفهان به یاسوج تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد و روانه زندان شد.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در حال تلاش برای شناسایی و دستگیری همدستان این متهم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار