تاجگردون مسئولان بوشهری را تهدید کرد
بیم آن دارم به‌واسطه این تحریکات غیرمسئولانه توسط مقامات سیاسی آن استان، کمپین ضد انتقال آب در این منطقه صورت گیرد و دود آن به چشم همگان و بالأخص مردم عزیز بنادر برود.
کد خبر: ۲۹۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 17 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،غلام رضا تاجگردون در پی سخنان نماینده شهرستان های بوشهر،دیلم و گناوه و همچنین مسئولان این شهرستان ها یادداشتی خطاب به استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی منتشر و آن ها را از راه افتادن احتمالی کمپین ضد انتقال آب آگاه کرد.
متن یادداشت
جناب آقای سالاری
استاندار محترم بوشهر
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
مستحضرید ارتباط تنگاتنگ قومی و عشیره‌ای بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بالأخص مردم شریف شهرستان گچساران با مردم شریف آن استان و بالأخص مردم شریف دیلم و گناوه به دیرباز برمی‌گردد و سال‌هاست که مردم گچساران میزبان عزیزان بندری بوده و به همزیستی با آنان افتخار کرده و می‌کنند.
در طول دوران نمایندگی‌ام افتخار داشتم در هر موضعی که قرار داشتم از حقوق و فرایند خطه جنوب و بالأخص آن استان که همواره خود را برادر آنان می‌دانستم، دفاع کنم. پیشنهاد شخصی این‌جانب و تصویب آن در مجلس مبنی بر بهره‌مندی مناطق دارای پتروشیمی در مناطق ویژه که ۹۰ درصد آن مربوط به منطقه ویژه عسلویه می‌باشد، مقاومت و ایستادگی در تأمین مالی طرح‌های پارس جنوبی که حتماً نطق‌های این‌جانب را دراین‌باره شنیدید و... ازجمله اقداماتی بود که به‌عنوان وظیفه انجام دادم.
چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه و... ازجمله این اقدامات می‌باشد.
تمایلی نداشتم این‌گونه سخن بگویم ولی ازآنجاکه راغب می‌باشم ارتباط حسنه و قدیمی این دوخطه تداوم یابد از حضورتان درخواست دارم مانع از ادامه این حرکات بخصوص توسط مسئولین دولتی گردید. ضمناً فراموش نفرمایید مردم شریف گچساران و این استان در شرایطی که هنوز شهر دوگنبدان، دهدشت، لنده، سوق، چرام و لیکک از آب شرب سد کوثر بهره‌مند نیستند و مناطق محروم باباکلان و دشت گز از آب کشاورزی سد چم شیر بی‌بهره‌اند، مقاومتی در قبال این انتقال آب انجام نداده‌اند و بیم آن دارم به‌واسطه این تحریکات غیرمسئولانه توسط مقامات سیاسی آن استان، کمپین ضد انتقال آب در این منطقه صورت گیرد و دود آن به چشم همگان و بالأخص مردم عزیز بنادر برود.
امیدوارم این توصیه حقیر را بپذیرید و ضمن برداشتن ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای این استان در پارس جنوبی (بر اساس قانون) شرایط را برای تداوم هر نوع حرکت تحریک‌آمیز بالأخص در خصوص صنعت نفت قطع و از دخالت غیرمسئولانه نیز جلوگیری به عمل آید.

ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
وقتی دکترتاجگردون همین رفتار رابا بقیه شهرستانهای هم استانی خودش داره وبااستفاده ازجایگاهی که داره بودجه را به گچساران هدایت ودرحق بقیه شهرستانها احجاف روا میدارند نمیتونه از دیگران ایرادبگیره.رطب خورده چگونه منع رطب کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
حالاسفارش کسی راکردی ردش کردند اگر راست میگی ده روز در عسلویه زندگی کن چرا شرکت وکارخانه جات به استان نمی آورید که ماها دربدر جهنم عسلویه وکنگان باشیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
امیدوارم مسولین به وعده خود مبنی بر اجرای برنامه شیرین سازی آب دریا پس از راه اندازی نیروگاههای دوم و سوم اتمی بوشهر به منظور تامین آب شرب و کشاورزی استان بوشهر پایبند باشند و عمل کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار