برای شاد کردن دل هواداران فوتبال در شهر یاسوج بازیکنان خوبی از بومی و غیربومی جذب کردیم و با تمرینات خوبی که داشتیم آماده ارائه بازی‌های خوب در این مسابقات هستیم.
کد خبر: ۲۹۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 17 September 2016
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج از دیدار این تیم با شهرداری اراک در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور در ورزشگاه تختی یاسوج خبر داد.
حمید کرمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که همه دلسوزان فوتبال در یاسوج زحمت کشیدند تا توانستیم مجوز تیم فوتبال زاگرس را از فدراسیون فوتبال برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بگیریم اظهار کرد: هیأت فوتبال استان در این زمینه همه توان چانه‌زنی خود را به کار گرفت و اکنون وظیفه مسؤولان و فوتبال‌دوستان است که تیم خود را حمایت کنند.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: بر همین اساس و برای شاد کردن دل هواداران فوتبال در شهر یاسوج بازیکنان خوبی از بومی و غیربومی جذب کردیم و با تمرینات خوبی که داشتیم آماده ارائه بازی‌های خوب در این مسابقات هستیم.
کرمی گفت: هر چند تاکنون کسی کمک آن چنانی به تیم نکرده و مسؤولان هنوز تیم زاگرس را در نیافته‌اند اما از همین جا و از طریق رسانه‌ها به مسؤولان استان اعلام کرده و از آن‌ها خواهش می‌کنیم تیم زاگرس را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حمایت کنند.
وی در همین خصوص با بیان اینکه با افول تیم شهرداری در شهر یاسوج شاهد بسیاری از مشکلات و معضلات و آسیب‌های جبران‌ناپذیر اجتماعی بودیم، تصریح کرد: با حمایت از ورزش و ورزشکاران بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شوند.
این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم تا هواداران را یک بار دیگر با فوتبال آشتی دهند هر چند که بعد از تیم شهرداری دل آنها شکسته شد و اشک‌های بسیاری ریختند.
کرمی از بازی فردا یک‌شنبه 28 شهریورماه تیم زاگرس در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه اول این مسابقات خبر داد و گفت: تیم زاگرس میزبان شهرداری اراک نماینده استان مرکزی در این رده از فوتبال کشور است.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود: این بازی رأس ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار