مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: بورسیه دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزشی پایه سوم، برنامه‌های تشویقی برای دانش‌آموزان، ساخت خانه‌های معلم و ساخت و تجهیز مدارس تخریبی از مهمترین برنامه‌های منطقه آزاد قشم در مدارس است.
کد خبر: ۲۹۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 17 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهرام پوراشرف در حاشیه مراسم پروژه روستا به روستای قشم در شهر درگهان اظهار داشت: پروژه مهر با برنامه‌ریزی مطلوب می‌تواند مهری مهربان‌تر، بانشاط‌تر و خاطره‌انگیزتر را برای دانش آموزان رقم بزند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم درگهان همیشه همراه و همدل با اولیا مدارس بودند، افزود: در سال گذشته انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس و شورای این شهر بیش از سه میلیارد و 700 میلیون ریال به مدارس کمک کردند.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: تعمیر و تجهیز وسایل آموزشی، خرید وسایل سرمایشی، آبسردکن، ساخت و تجهیز سالن اجتماعات و پرداخت بدهی‌های آب و برق مدارس از مهمترین کمک‌های مردمی شهر درگهان در سال تحصیلی گذشته بوده است.
 
پوراشرف پروژه مهر را دارای اهمیت به‌سزایی در آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی دانست و بیان کرد: پروژه مهر نشانگر تعالی مدیریت در مدارس است و به گفته این مسؤول، اوج همدلی و احساس مسؤولیت همگانی نسبت به آینده کشور و جامعه است.
 
وی از نگاه دلسوزانه مدیر عامل منطقه آزاد قشم نسبت به آموزش و پرورش تقدیر کرد و بیان داشت: مدیرعامل منطقه آزاد قشم به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تأکید بر اجرای خوب پروژه مهر، از ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس این شهرستان و همچنین برنامه‌ریزی در راستای اعتلای بیش از پیش سطح علمی و آموزشی در این جزیره با کمک منطقه آزاد قشم خبر داده است که به‌زودی محقق خواهد شد.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در پایان تصریح کرد: بورسیه دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزشی پایه سوم، برنامه‌های تشویقی برای دانش آموزان، ساخت خانه‌های معلم و ساخت و تجهیز مدارس تخریبی از مهمترین برنامه‌های منطقه آزاد قشم در مدارس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار