کد خبر: ۲۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 16 September 2016
درب هشتاد و سوم پایتخت تا ساعاتی دیگر برگزار می شود و لحظاتی پیش ترکیب این دو تیم اعلام شد.
استقلال
منصوریان برای بازی با پرسپولیس ترجیح داد بدون تغییر نسبت به بازی با ماشین سازی تیمش را به زمین بفرستد. نمایش خوب استقلال در بازی برابر ماشین سازی در نیمه اول باعث شد علیرضا منصوریان تیمش را بدون تغییر به دربی 83 بفرستد.

ورزش سه نوشت:سرمربی جوان استقلال در ترکیب خود از بازیکنان جوانی مثل مجید حسینی و فرشید اسماعیلی استفاده کرده است، بازیکنانی که ستاره های استقلال در بازی با ماشین سازی بودند و حالا باید با درخشش در بازی با پرسپولیس منصوریان را از بحران خارج کنند.
حسن ترکیب استقلال این است که دست منصوریان برای تعویض در نیمه دوم حسابی باز است. او روی نیمکت لئوناردو پادوانی را در بخش دفاعی و بختیار رحمانی، علی قربانی، یعقوب کریمی، محسن کریمی و بهنام برزای را در بخش تهاجمی در اختیار دارد و آنها می توانند تعویض های طلایی سرمربی استقلال محسوب بشوند.
ترکیب استقلال به شرح زیر است:
سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی.
اعلام ترکیب استقلال و پرسپولیس + تصاویر 
پرسپولیس
سرمربی موفق سرخپوشان برای این بازی از علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و علیپور در ترکیب ابتدایی تیمش سود برده است.
طبق انتظار برانکو تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکرد و همچون دیدار با تراکتورسازی شاگردانش را روانه میدان کرده است.
در ترکیب فعلی پرسپولیس دو گلزن دربی قبل، مهدی طارمی و محسن مسلمان حضور دارند و علی علیپور نیز پیش از این سابقه باز کردن دروازه استقلال را در کارنامه دارد.
 
اعلام ترکیب استقلال و پرسپولیس + تصاویر 
این دیدار از ساعت 17 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار