تابناک کهگیلویه و بویراحمد
همایش پیاده روی یاسوج با افتتاح همزمان چهار بوستان در شهر یاسوج و پخش آن از شبکه سه سیما و معرفی برنده خوش شانس یک دستگاه خودرو برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 16 September 2016
امروز صبح شهروندان یاسوجی در همایشی پرشور پیاده روی همگانی را از محل میدان انقلاب آغاز کرده و در محل پارک ولایت جمع شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،این همایش با عنوان افتتاح 4 بوستان در شهر یاسوج و با حضور جمعیت عظیمی از مردم با همکاری شبکه 3 سیما برگزار شد.
در این همایش شهردار یاسوج که برگزار کننده همایش بود در سخنانی گفت: پارک‌ها و بوستان‌های متعددی در سال‌های اخیر در یاسوج راه‌اندازی شده تا بتوانیم از این فضاها و بسترها برای ورزش همگانی بیشتر استفاده کنیم.
محمد علی جاوید افزود: به همین منظور تعداد ۴ بوستان را در شهر یاسوج راه‌اندازی می‌کنیم و از این پس شهر یاسوج یکی از مکان‌های پایلوت ورزش همگانی در کشور می‌شود.
شهردار یاسوج گفت: شهرداری به همراه سایر دستگاه‌ها از جمله ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند تا در کنار کارهای خدماتی که انجام می‌دهد در حوزه ورزش نیز فعال باشد بنابراین برای توسعه ورزش همگانی از همه ظرفیت شهرداری در این شهر استفاده خواهیم کرد.
جاوید قول داد که از برگزاری چنین همایش هایی حمایت کند.
 
این همایش حاشیه های جالبی داشت
در ابتدای مسیر شروع همایش برگه های شماره داری برای شرکت در قرعه کشی یک دستگاه پراید و تعداد زیادی جوایز دیگر بین شرکت کنندگان توزیع شد که در پایان مراسم و انجام قرعه کشی یک جوان 21 ساله برنده این خودرو شد.ضمن اینکه در حین انجام قرعه کشی مجری که استقلالی بودن خود را کتمان نمی کرد با اشاره به دربی امروز گفت برنده خودرو طرفدار هر تیمی بود احتمالا تیم مورد نظرش برنده دربی باشد که برنده خودرو استقلالی بود و کلی ذوق و شوق در میان هواداران استقلال بوجود آورد.ضمنا تا پایان دیگر قرعه کشی ها شماره 4 و 6 نماد کری خوانی های استقلال و پرسپولیس بر فضای برنامه حاکم بود که باز هم شانس استقلالی ها و نماد 4 بیشتر بود.
 
 اجرای زنده موسیقی های محلی با همراهی نوای ساز و نقاره و خوانندگی ،خوانندگان محلی از دیگر نکات جالب این همایش بود.
 
با توجه به همزمانی این همایش با یک رویداد مهم دیگر در استان یعنی جشنواره ملی هوایی در یاسوج ، تعدادی پاراگرایدر بر بالای محل اجرای همایش، به پرواز و انجام مانورهای هوایی پرداختند.
 
شهرداری یاسوج با نصب بنرهای متعدد در مسیر پیاده روی دستاوردهای حوزه ی کاری خود و همچنین برخی پیام های اجتماعی را در معرض دید شرکت کنندگان قرار داد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار