وی متذکر شد: امیدوارم روزی بیاید که همه از فوتبال لذت ببرد، چه آن‌هایی که تماشا می‌کنند و چه آن‌هایی که قلم می‌زنند.
کد خبر: ۲۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 15 September 2016
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خدا لعنت کند میکروفون‌ها و قلم‌هایی که باعث شدند فوتبال دیگر لذت‌بخش نباشد.
خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی امشب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی که دقایقی قبل برگزار شد، اظهار کرد: فشار بازی زیاد بود اما نکاتی هست که شاید به من ربطی نداشته باشد اما وجدانم می‌گوید بی‌معرفت هستم اگر نگویم.

وی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن مجموعه خوبی از مدیرعامل، مربی و پرسنل بوده که در چند فصل اخیر چند جام گرفته است.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه دیگر کسی از فوتبال لذت نمی‌برد، چه کسانی که برده‌اند و چه کسانی که باخته‌اند، تصریح کرد: خدا لعنت کند میکروفون‌ها و قلم‌هایی که باعث به وجود آمدن این شرایط شدند.

وی با بیان اینکه در درونم از بردم خیلی خوشحالم، یادآور شد: واقعاً بعضی اوقات دل آدم می‌سوزد که چرا فوتبال به این روز افتاده است، من احترام زیادی برای آقایان آذری، گل‌محمدی و حسینی و سایر دوستان قائل هستم، امیدوارم فوتبال به سمتی برود که اخلاق‌گرا باشد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه تنها بازی که در لیگ شانزدهم تحت فشار بودیم این بازی بود، تأکید کرد: می‌دانستیم که ذوب‌آهن تیمی است که اگر وسط زمین پیدایش نکنیم بد می‌شود و به همین دلیل هافبک‌ها توپ را به خوبی چرخانند، به غیر از توپ دقیقه آخر که ما نباید آن گل را می‌خوردیم.

سرمربی سابق سپاهان با بیان اینکه در مجموع بازیکنان ما جنگیدند اما در حد نام تراکتور بازی نکردند، بیان داشت: در گردش توپ و حرکت کناره‌ها ذوبی‌ها از ما خیلی بهتر بودند اما خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی متذکر شد: امیدوارم روزی بیاید که همه از فوتبال لذت ببرد، چه آن‌هایی که تماشا می‌کنند و چه آن‌هایی که قلم می‌زنند.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: خط هافبک تراکتور در بخشی از دفاع خیلی عالی بود اما در بخش بازی‌سازی خوب نبود، جاسم کرار زانویش درد می‌کرد اما بازی‌اش را انجام داد.

وی با انتقاد از تعطیلات زیاد لیگ تأکید کرد: زمانی که بازی‌ها مرتب برگزار شد، عیار تیم‌ها را می‌توان سنجید، در حال حاضر سه بازی انجام می‌دهیم و سپس لیگ تعطیل می شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی گفت: برای هر بازی هم برنامه‌ریزی خودمان را داریم و آن تیمی قهرمان است که در آخر لیگ جام را بالا ببرد.

این مربی پیرامون پیش‌بینی نتیجه دربی نیز گفت: ترجیح می‌هم دراین‌باره صحبتی نکنم، این دیدار حساسیت‌های خود را دارد اما امیدوارم بازی زیبایی به نمایش گذاشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار