کد خبر: ۲۹۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 15 September 2016
دفتر ارتباطات مردمی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور فرمانداران چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم، دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس امشب در دهدشت افتتاح شد.

عدل هاشمی‌پور در این آیین از اقتصاد و فرهنگ به دو مقوله مورد تأکید رهبر انقلاب و در نقشه را مجلس و دولت نام برد و اظهار داشت: نقشه راه من به عنوان سرباز نظام نیز حرکت در این دو مسیر است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس تصریح کرد: به رغم مشکلاتی که بر کشور حاکم است با همین وضع موجود به مراتب بهتر از کشورهای هستیم که ادعای پیشرفت دارند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کنیم گفت: با استفاده از فکر و اندیشه یکدیگر می‌توان کار کرد.

هاشمی‌پور افزود: استان‌هایی که توسعه یافتند به خاطر این است که همه نخبگان سیاسی،جناح‌ها و فکرها هماهنگ شدند و کار کردند.

وی با بیان اینکه چپ و راست ما را به بهشت نخواهند برد، عمل صالح، کار پسندیده، خدمت به مناطق محروم و دستگیری از نیازمندان را مهم خواند و خطاب به جناح‌های سیاسی، گفت: به احترام خون شهدا و والدین جوانان بیکار و سر در گریبان اختلاف‌ها را کنار بگذارید و از تفرقه دوری کنید.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات تمام شده است در مقابل خداوند قسم یاد کرده و می‌کنم که آسایش و آرامش را بر خود حرام می‌کنم و همه تلاش خود را بیش از گذشته برای خدمت به مناطق و حوزه انتخابیه و استان به کار می‌برم.

دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در خیابان شاهد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار