مسئول روابط عمومی هیات دو و میدانی یزد از قهرمانی تیم بانوان نونهال این استان در مسابقات منطقه ای کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 15 September 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد زارع کمالی  افزود: تیم دو و میدانی بانوان نونهال استان یزد در مسابقات منطقه شش کشور که در بندرعباس برگزار شد با اقتدار و کسب 73 امتیاز سکوی قهرمانی را تصاحب و افتخار آفرید.
وی ادامه داد: در این مسابقات ساناز امیری پور پرنده پرش طول و دونده با استعداد دو 100متر سرعت نونهالان استان یزد توانست مقام قهرمانی را تصاحب ودو مدال خوش رنگ طلا را از آن خود نماید .
زارع کمالی اظهار داشت: همچنین صدیقه مزیدی پرتاب گر نونهال یزدی در ماده پرتاب دیسک مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب نمود و در رشته پرتاب وزنه نیز با کسب سکوی نائب قهرمانی مدال نقره را بدست آورد.
وی گفت: در رشته پرش ارتفاع نیز زهرا دهقان منشادی مقام اول را کسب وبه مدال طلادست یافت، این ورزشکار در ماده پرتاب نیزه نائب قهرمان شد وبه مدال نقره رسید.
وی گفت: الهام سرکار در دو 100متر با مانع قهرمان شدو مدال طلا را به ارمغان آورد، وی در پرتاب وزنه به عنوان پنجمی بسنده کرد.
مسئول روابط عمومی هیات دو و میدانی استان یزد خاطر نشان کرد: در رقابت پرندگان پرش طول سمیرا کردعلی نائب قهرمان وصاحب مدال نقره شد ودر دو 400 متر با تصاحب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.
زارع کمالی تصریح کرد: همچنین در رشته پرش ارتفاع زهرا حفظی مقام دوم و مدال نقره را بدست آورد و در دو 100متربا مانع چهارم شد.
وی گفت: هدیه محسنیان دیگر ورزشکار استان در دو100متر سرعت به مقام سوم و مدال برنز دست یافت ودر رقابت پرتاب دیسک درجایگاه پنجم ایستاد.
این مسئول افزود: درادامه مسابقات در دو 1500متر نرگس بارانی در جایگاه پنجم قرار گرفت وهمچنین فاطمه اکبری در رشته پرتاب نیزه و دو 400متر به عنوان ششمی بسنده کرد.
زارع کمالی یادآور شد: مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر منطقه ای کشور به صورت همزمان در شش منطقه از کشور برگزار شد که دوندگان یزد به همراه تیم های بوشهر، منطقه آزاد قشم وکیش، کرمان و هرمزگان در بندرعباس به رقابت پرداختند.
وی گفت: شش نفر ازدوندگانی که موفق شده باشند پس ازپایان رقابت های شش منطقه در سراسرکشور رکورد بهتری را کسب نمایند به رقابت های برترین های کشور در اواخر مهرماه راه خواهند یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار