کد خبر: ۲۹۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 14 September 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته و بررسی های لازم در خصوص رفع موانع تولید 20 واحد صنعتی در صف دریافت تسهیلات قرار دارند.

به گزارش ایرنا، عباد الله کامکار در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که عصر چهارشنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: این کارگروه امسال با رویکرد اقدام و عمل، پاسخگویی به مراجعین صنعتگر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: برغم حجم زیاد درخواست ها، این کارگروه سعی کرده برای همه درخواست ها با حضور اعضای کارگروه و طرفین مشکل، تشکیل جلسه داده و با بررسی درخواست ها، بهترین تصمیم ممکن به نفع تولید کننده را اتخاذ کند اما ناگفته پیداست که حل برخی مشکلات به لحاظ پیچیدگی موضوع و محل استقرار واحد تولیدی در استان و بانک دریافت اعطایی تسهیلات بانکی در استان دیگر در توان این کارگروه نبوده است.

وی افزود: مصوبات این کارگروه جهت اجرا به دستگاه مربوطه ابلاغ و اجرای کلیه مصوبات به جد از سوی کارشناسان کارگروه پیگیری می شود.

کامکار با تاکید بر اینکه در این کارگروه سعی می شود در کمترین زمان ممکن به درخواست واحد تولیدی رسیدگی شود، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی در سال جاری درخواست ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است اما به صورت فعالیت هفتگی در دو نوبت کاری تلاش می شود به کلیه درخواست ها به موقع پاسخ داده شود تا از این محل، بخشی از مشکلات صنعتگران زحمتکش که سرداران جبهه اقتصاد مقاومتی هستند مرتفع و تسهیل گردد.

وی اضافه کرد: علاوه بر جلسات رسمی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، روند طرح تسهیلات رونق تولید نیز با جدیت تمام در دستور کار استانداری است.

در این نشست مشکلات 7 واحد صنعتی و تولیدی در کارگروه تسهیل رفع مانع شد.

همچنین 20 واحد تولیدی صنعتی برای دریافت تسهیلات از منابع اقتصاد مقاومتی به بانک های عامل استان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار