کد خبر: ۲۹۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 14 September 2016
چرا سید صفدر حسینی سکوت کرد؟
سکوت سنگین سید صفدر حسینی وزیر امور اقتصادی و دارائی دولت اصلاحات در برابر همه تخریب ها و حمله ها در فضای مجازی و رسانه ای کشور حاوی پیام ها و نکات مهم،اساسی و ضروری است که تقریبا از دیدگان همه تخریب چی ها به دور ماند.
در خصوص عدم واکنش از سوی سید صفدر حسینی هیچکس نه قلمی زد و نه گزارشی ارائه داد و اکثریت ، موج تخریب را تقویت می کردند.
بسیاری از فعالان سیاسی نیز در این بین در برابر این سکوت سنگین حیران ماندند.
کسی که می داند خدا می بیند و زیر نظر خدا کارش را انجام می دهد ، نه ناامید می‌شود، نه شکست برایش معنی دارد، نه خستگی، نه نگرانی از بابت تخریب ها و نه ...
مصداق بارز این جمله زیبا را می توان در سید صفدر حسینی دید .
در اینجا به نکات مهم سکوت وزیر دولت اصلاحات پرداخته می شود:
1 – با بررسی سوابق و گذشته ایشان پی خواهید برد که اساسا سید صفدر حسینی تحت هیچ شرایطی در برابر بازی و جنگ های رسانه ای واکنشی نشان نمی دهد و سکوت را بر هر گونه واکنشی ترجیح می دهد.
2 – وفاداری و علاقه ویژه سید صفدر حسینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وی را مجبور و وادار به سکوت در خصوص افشای فیش های حقوقی نجومی کرد و این سکوت سنگین وی به گونه ای بود که علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارائی و هم چنین محمد باقر نوبخت را وادار به واکنش و حمایت از وی کرد چرا که بر اساس مستندات و صحبت های وزیر و معاون دولت تدبیر و امید سید صفدر حسینی قبل از رسانه ای شدن فیش های حقوقی در خصوص کاهش حقوق ها نامه نگاری هایی داشته که عملا تلاش وی بی نتیجه مانده بود و این اقدام شایسته وی قابل تقدیر است.اگر سید صفدر حسینی در این آزمون بزرگ مرتکب خطایی شده بود یقینا معاون و وزیر دولت تدبیر و امید ، به حمایت و دفاع از وی اقدام نمی کردند.
در این بین جالب و حیرت انگیز تر از همه موارد ، واکنش علیه سید صفدر حسینی توسط روزنامه نگاری صورت گرفت که خود به اتهام جاسوسی و تبلیغ علیه نظام روانه زندان شد و اکنون نقش دایه دلسوز تر از مادر را بازی می کند که باز هم در این خصوص تقریبا هیچ واکنشی نشان داده نشد.
اکنون برای روشن شدن برخی مسائل و حقایق می بایست اینگونه به آنها نگاه کرد که آیا واکنش در برابرجنگ های رسانه ای دشمن شادکن توسط دوستداران و وفادارن به نظام قابل پذیرش هست یا خیر؟
سوالی که سید صفدر حسینی از آن نمره قبولی را گرفت و هیچگونه واکنشی که نتیجه آن ، شادکردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد از خود بروز نداد و همه تخریب ها و تهمت ها را به جان خرید.
سیاست مدار و اقتصاد دان بزرگ کشور راهش برای خدمت به مردم کشورش را در پیچ و خم بازی های رسانه ها و فضای مجازی، پر قدرت تر از قبل ادامه می دهد و به حاشیه سازی ها ، دامن نخواهد زد .
با تقدیم شایسته ترین احترامات
منصورآغاز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
تابناک این مقاله سخیف که در سایت تابناک کهکیلویه در دفاع از صفدر حسینی منتشر شده و در تمام نت پخش شده و ابروی سایتتون را برده
هم مخالفت با فرمایشات صریح مقام معظم رهبری در مورد مدیران فیش نجومی و جبهه گیری در برابر ایشانه

سایت شما شده محل اظهار ارادت و چاپلوسی تیم شبکه صفدر حسینی به صفدر حسینی
درسته هم قومید ولی نباید قومیت گرایی چشم سایتتون را کور کنه
چقدر پول از صفدر حسینی گرفتین
صفدر حسینی ساکت نبود اتفاقا تابناک اولین سایتی بود براش دفاعیه و مصاحبه

هنوز هم دست بر نمیدارین

نمیدارهرفتhttp://www.tabnakkohkiluye.ir/fa/news/296036/چرا-سید-صفدر-حسینی-سکوت-کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
درود بر دكتر حسيني
هومان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
جنس دکتر حسینی آهن نیست ملت شریف ایران که دشمنان وی به محض دفن کردنش سریع زنگ بزند وپوسیده شود جنس وی ذات وی مرام وی عملکردوی عین طلا میماند هرچه طلارا میان هزاران متر سنگ کلوخ وخاک دفن کنن آخرش عمر می خواهد گواه تاریخ که روشناییش بیشتر وقیمتش اتیغه است طلا راهرچه مدفون کنن روز برملاء شدنش روشنایش جهانی را عین خورشید روشن می کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار