رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز گفت: شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مهریز با بیش از هزار و 700 عضو فعال از دامداران منطقه، بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار دارد.
کد خبر: ۲۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 14 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا زارع‌هرفته  از عضویت هزار و 700 نفر از دامداران منطقه در شرکت تعاونی دامداران مهریز خبر داد و اظهار داشت: شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مهریز سرمایه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون ریال دارد و از سال 1367 تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز کار خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت‌رسانی به اعضا و دامداران منطقه اقدامات متعددی نظیر تهیه و توزیع آذوقه و خوراک دام، دریافت شیر تولیدی دامداران، سرکشی به دامداری اعضا و ارائه توصیه‌های فنی و بهداشتی انجام شده است.

زارع‌هرفته همچنین از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مهریز با حضور 116 نفر خبر داد و افزود: مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مهریز با حضور 116 نفر از اعضا و ارکان تعاونی و رئیس و کارکنان اداره تعاون روستایی شهرستان در کانون شهید کشاورزی شهرستان مهریز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در مجامع عمومی که با حضور نیمی از اعضا به‌ علاوه یک نفر برگزار می‌شود، درباره اداره امور تعاونی، انتخاب هیأت مدیره و مشخص کردن برنامه‌های کاری، دستورالعمل‌های ابلاغی و سیاست‌های فعالیتی شرکت تعاونی تصمیم‌گیری می‌شود بر این اساس پس از انجام مقدمات اولیه و انتشار آگهی دعوت، مجمع عمومی عادی نوبت دوم شرکت تعاونی کشاورزی دامداران مهریز با دستور کار انتخاب هیأت مدیره، تصویب صورت‌های مالی، تصویب دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی، تعیین خط مشی شرکت و تصویب برنامه سه ساله و یکساله شرکت صورت گرفت.

زارع‌هرفته خاطرنشان کرد: در این مجمع پس از ارائه گزارش مالی یک ساله، وضعیت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و مسائل و مشکلات موجود شرکت، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت برگزار شد و پس از شمارش آراء اعضای اصلی و علی‌البدل شرکت انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار