کد خبر: ۲۹۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 13 September 2016
کارشناس مسئول اداره عملیات جمعیت هلال احمر گفت: 501 پایگاه امداد جاده ای ، کوهستانی و دریایی ساحلی در سطح کشور فعال است و خدمات لازم با همکاری نیرو های مستقر در این پایگاهها به مردم ارائه می شود.

به گزارش ایرنا،امیر رضا محمدی روز دوشنبه در بازدید از محل احداث پایگاه امداد جاده ای قلعه دختر از توابع شهرستان کهگیلویه گفت: از مجموع پایگاهها، 59 مورد کوهستانی، 19 پایگاه دریایی ساحلی و بقیه پایگاه های جاده ای است.
وی با بیان اینکه نیروهای مستقر در این پایگاهها با تمام امکانات در کمترین زمان ممکن به کمک حادثه دیدگان می شتابند، احداث پایگاه امداد جاده ای را در قلعه دختر ضروری دانست و افزود: راه اندازی این پایگاه با توجه به ترانزیتی بودن جاده پاتاوه - دهدشت نقش مهمی در کاهش تلفات دارد.
محمدی با اشاره به ترافیک سنگین جاده پاتاوه - دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بیان کرد: مجوز احداث این پایگاه با همکاری مسئولان در آینده نزدیک نیز صادر خواهد شد.
وی تصریح کرد: محل احداث پایگاه مطابق با استانداردهای لازم و از لحاظ پوشش جاده ای مکان بسیار مناسبی است.
همچنین رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: زمین پایگاه یادشده با بیش از دو هزار مترمربع مساحت از سوی مردم منطقه اهدا شده است.
سید عادل رهبریان، اعتبار اولیه طرح احداث پایگاه قلعه دختر را یک میلیارد و 600 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در صورت صدور مجوز آغاز می شود.
وی احداث این پایگاه را یکی از نیازهای ضروری شهرستان دانست و بیان کرد: با توجه به آمار بالای غرق شدن افراد در رودخانه مارون و وقوع حوادث جاده ای، احداث پایگاه نقش مهمی در کاهش حوادث در منطقه خواهد داشت.
زمین پایگاه امداد جاده قلعه دختر در جاده پاتاوه - دهدشت در 25 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با 132 هزار نفر جمعیت چهاربخش، چهار شهر و 10 دهستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار